تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ویدئویی از لحظه تیراندازی پلیس آمریکا به سمت جوان معترض

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ " شما که سیاه‌پوست نیستید؛ به یاد داشته باشید ما فقط به سیاهان شلیک می‌کنیم؛ بله! ما فقط سیاهان را می‌کشیم" اینها عباراتی نژادپرستانه است که سال گذشته، از زبان یک افسر پلیس در ایالت جورجیا در رسانه‌ها منتشر شد و صدای فریاد و خشم افکار عمومی را نسبت به این دیدگاه نژادپرستانه برانگیخت.

منتشرکننده این ویدئو راننده‌ سفیدپوست جوانی بود که به دلیل سرعت بالا توسط پلیس متوقف شده بود و سپس این مکالمه بین او و این نیروهای پلیس شکل گرفته بود. هر چند پلیس جورجیا در آن تاریخ سعی کرد با اخراج نیروی خاطی و تحریف افکار عمومی به سمتی دیگر، موضوع را منتفی جلوه دهد، تفکر نژادپرستانه حاکم بر آمریکا، هر روز چهره غیر انسانی و ناعادلانه خود را به شکلی دیگر نشان می‌دهد.

این روزها نیز حکم دادگاه میسوری، در تبرئه افسر پلیسی که در سال 2011 ، آنتونی لامار اسمیت سیاه پوست را در شهر سن‌لوئیس کشته بود بار دیگر زخم چرکین تفکر نژادپرستی را باز کرده و صدای معترضان را از هر سو بلند کرده است.  مردم شهرهای واشنگتن و میسوری در اعتراض به این قتل عمد، و حکم ناعادلانه دادگاه، دست به تظاهرات گسترده زدند.

پلیس با بازداشت 33 نفر و پرتاب گاز اشک‌آور و استفاده از گلوله‌های پلاستیکی جواب‌گوی به معترضان پاسخ داد. حالا برخی رسانه‌های آمریکایی با انتشار تصاویری از لحظه تیراندازی پلیس آمریکا به یک دانشجوی معترض، سند دیگری از رسوایی نژادپرستانه آمریکایی را رو کرده‌اند. 

 

انتهای پیام/

 تیراندازی پلیس جورجیا به سمت جوان سیاه پوست



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ویدئویی از لحظه تیراندازی پلیس آمریکا به سمت جوان معترض»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..