تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازدید عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران از شعب استان خراسان جنوبي

امامی عضو هیات مدیره و نجدی مدير امور استان هاي بانک قرض الحسنه مهر ايران، به منظور بررسي عملکرد مديريت شعب استان خراسان جنوبي طي سفر به اين استان از شعب و دواير ستادي بازديد نمودند.

به گزارش شمانیوز، در این بازدیدها، آمار عملکرد شعب استان در حوزه هاي مختلف مشتري مداري، بازاريابي، جذب بازارهاي جديد، رشد منابع، کنترل مصارف و نحوه پيگيري وصول مطالبات توسط امامي و نجدي مورد بررسي و ارزيابي قرار گرفت و رهنمودهاي لازم جهت ارتقاء شعب ارائه گرديد .
امامی، عضو هیات مدیره بانک ضمن تقدیر از پرسنل صف و ستاد، خواستار تشکيل کميته راهبردي جهت تجزيه و تحليل پتانسيل هاي موجود در بازار و تحليل کلان اقتصاد استان، بانكها و همچنين جامعه هدف گرديد تا از طريق آن بتوان به درك صحيحي از وضعيت ظرفيت هاي اقتصادي براي جذب منابع قرض الحسنه بيشتر رسيد.
وی با اشاره به خدمات و طرح های تسهیلاتی بانک بيان داشت: سرويس هاي بانکداري الکترونيک و خدمات بانك به نحوي طراحي شده كه تمام سليقه ها را در بر مي گيرد و توضيح و معرفي صحيح اين محصولات مانند افتتاح حساب و درخواست تسهيلات به صورت آنلاين مي تواند به جذب مشتريان بيشتر كمك نمايد.
عضو هیات مدیره بانک در رابطه با رتبه بندی جدید شعب بانک اظهارداشت: حساب هاي جاري، رعايت نسبت مصارف به منابع، مطالبات و... نقش بسزايي در کسب رتبه بالاتر براي استان خواهد داشت.

منبع:روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازدید عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران از شعب استان خراسان جنوبي»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..