تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«پیتزا ویزا» در آخرین مراحل بازنویسی فیلمنامه

۶۰۱۰۰۳

۱۳  بازدید

کارگردان «صندلی خالی» بزودی درخواست پروانه می دهد

فیلم سینمایی «پیتزا ویزا» به کارگردانی سامان استرکی هم اکنون در مرحله بازنویسی فیلمنامه قرار دارد و کارگردان آن بزودی برای دریافت پروانه ساخت آن درخواست خواهد داد.

بانی فیلم: فیلم سینمایی «پیتزا ویزا» به کارگردانی سامان استرکی هم اکنون در مرحله بازنویسی فیلمنامه قرار دارد و کارگردان آن بزودی برای دریافت پروانه ساخت آن درخواست خواهد داد.

استرکی درباره حال و هوای فیلم جدید خود به بانی فیلم گفت: ««پیتزا ویزا» یک فیلم کمدی- اجتماعی است و به موضوع دلالی و اندوختن ثروت توسط برخی سودجو می پردازد. موضوعی که مسئله روز اجتماعی است و در حال حاضر مشغول بازنویسی نهایی آن هستم». وی افزود: «بعد از پایان بازنویسی برای دریافت پروانه ساخت اقدام می کنم. با چند سرمایه گذار نیز برای ساخت فیلم مذاکراتی داشته ام و امیدوارم در روزهای پیش رو به نتایج مثبتی برسیم».

این کارگردان در پایان گفت: «همزمان فیلمنامه دیگری نیز با نام «راه پله» در دست نگارش دارم و باید دید شرایط به چه شکل پیش می رود و در نهایت ساخت کدام یک از این دو فیلمنامه به سرانجام می رسد».

آخرین ساخته استرکی در سینما فیلم «صندلی خالی» است که در سال ۸۷ با بازی فریبرز عرب نیا، رضا عطاران، محمدرضا شریفی نیا، پانته آ بهرام، گوهر خیراندیش و… روی پرده سینماها رفت.

وی طی چند سال اخیر دو تله فیلم و یک فیلم با نام «یک ایستگاه جلوتر» برای نمایش در گروه هنر و تجربه کارگردانی کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««پیتزا ویزا» در آخرین مراحل بازنویسی فیلمنامه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..