تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دیبالا دوست ندارد با مسی مقایسه شود

۶۰۱۰۰۴

۵  بازدید

ستاره آرژانتینی یوونتوس دوست ندارد که با لیونل مسی مقایسه شود.

ایسنا: ‌به نقل از ‌اسکای ‌اسپورت، پائولو دیبالا در فصل جاری رقابت‌های سری A عملکرد خیره کنننده‌ای در یوونتوس داشته است.

این بازیکن آرژانتینی توانسته در چهار دیدار هشت گل برای یوونتوس به ثمر رساند. او در دیدار برابر ساسولو، ستاره نخست بازی بود و هر سه گل یووه را به ثمر رساند.

از دیبالا به عنوان مسی جدید فوتبال آرژانتین یاد می‌شود، اما  این بازیکن دوست ندارد که با مسی مقایسه شود.

او گفت‌:  دو بار در آرژانتین هت تریک کردم و توپ را به خانه بردم. خوشبختانه در یوونتوس هم دو بار هت تریک کرده‌ام و حس بسیار خوبی دارم.

دیبالا ادامه‌ داد: اصلا دوست ندارم که با مسی مقایسه شوم. مسی بازیکنی است که پنج بار توپ طلا دارد و نام خود را برای همیشه در تاریخ فوتبال جهان جاودانه کرده است؛ اما من تنها دیبالا هستم و دوست دارم که دیبالا هم باقی بمانم. مقایسه کردن من با مسی اشتباه است و اصلا چنین چیزی را دوست ندارم.

دیبالا به نخستین بازیکنی در تاریخ باشگاه یوونتوس تبدیل شده است که در هر چهار بازی آغازین لیگ موفق به گلزنی می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دیبالا دوست ندارد با مسی مقایسه شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..