تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کمیته های فدراسیون جودو با قوانین جهانی گام بر می دارند

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان امیر سیاحی دبیر فدراسیون جودو در گفت و گو با رادیو درباره پایگاه های قهرمانی جودو تصریح کرد: پایگاه های قهرمانی و استعدادیابی از سال گذشته و هم زمان با ورود درخشان به جودو تشکیل شد و در اولویت کاری فدراسیون قرار گرفت. در این راستا معیارهایی در نظر گرفته شد تا استعدادها در بخش های خاصی از کشور شناسایی شوند زیرا همه استان ها دارای استعداد در رشته جودو نیستند. اگر قرار بود در همه استان ها سرمایه گذاری کنیم مطمئنا نتیجه نمی گرفتیم.


او ادامه داد: در خراسان شمالی 3 پایگاه، در خراسان رضوی و در ایلام نیز 2 پایگاه قهرمانی داریم. پایگاه های تهران، گرمدره البرز، حصارک، شهرری و باشگاه برق تهران نیز فعال هستند. استعدادها بعد از گزینش به تیم های ملی تزریق می شوند. گزینش شامل بررسی فیزیکی از جمله قد، وزن و اندام آن هاست. ورزشکاران در هر مرحله غربال می شوند و به دلیل نداشتن هر یک از فاکتورهای لازم از پایگاه حذف می شوند. برخی از کسانی که در پایگاه ها حضور دارند اصلا جودو را نمی شناسند اما به دلیل فیزیک بدنی مناسب این رشته، ما جودو را به آن ها آموزش می دهیم و در آینده از آنان بهره می بریم. خوش بختانه مربیان زبده ای در پایگاه های قهرمانی کار می کنند.


سیاحی افزود: در ماه های آینده مسابقات تک وزن 90 کیلوگرم در تاجیکستان برگزار می شود. این رقابت ها فرصت مناسبی برای کشف استعدادها و سرمایه گذاری بر روی آن هاست.


دبیر فدراسیون جودو درباره کمیته های فدراسیون خاطر نشان کرد: کمیته های فدراسیون شامل کمیته های فنی، آموزش، مربیان، آزمون و ارتقای کمربند، کاتا، داوران، مسابقات و داوران است. خوش بختانه کمیته های فدراسیون امروز هم گام با قوانین روز دنیا قدم بر می دارند.

انتهای پیام/

اظهارات دبیر فدراسیون جودو درباره وضعیت این رشته 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کمیته های فدراسیون جودو با قوانین جهانی گام بر می دارند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..