تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ونگر مصدومیت ستاره آرسنال را تایید کرد

۶۰۰۹۹۷

۳۹  بازدید

ونگر اعلام کرد که ولبک از ناحیه کشاله ران دچار مصدومیت شده است.

خبرگزاری فارس: مسابقه تیم های فوتبال چلسی و آرسنال روز گذشته برگزار شد و در پایان هر دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند.در این مسابقه یک اتفاق بد برای توپچی های لندنی رخ داد و دنی ولبک، ستاره آرسنال از ناحیه کشاله ران دچار مصدومیت شد ور در دقیقه 73 از زمین مسابقه بیرون رفت و جای خودش را به اولیور ژیرو داد.

آرسن ونگر درباره آخرین وضعیت بازیکنش تاکید کرد: متاسفانه ولبک از ناحیه کشاله ران مصدوم شده و این یک اتفاق بد برای ما محسوب می‌شود.

سرمربی آرسنال گفت: نمی دانم که شدت کشیدگی کشاله ران ولبک تا چه حد است، اما امیدوارم چندان جدی نباشد و خیلی زود بتوانیم از حضور وی در دیدارهای بعدی استفاده کنیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ونگر مصدومیت ستاره آرسنال را تایید کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..