تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برانکو بازنده دو نیمه از 12 نیمه فصل هفدهم

۶۰۰۹۸۹

۵۴۶  بازدید

سرمربی کروات پرسپولیس با شکست مقابل پیکان، هفته ششم لیگ را به اتمام رساند.

خبرورزشی: تیم برانکو شب گذشته برابر پیکان نه تنها بازنده میدان بود بلکه نتوانست به خوبی توپ را در زمین بچرخاند و عملکرد فنی نسبتا ضعیفی داشت.


این تیم در نیمه اول بازی، بازنده به رختکن رفت و در نیمه دوم نیز نتوانست نتیجه را تغییر دهد. در نیمه دوم هیچ گلی رد و بدل نشد تا نیمه مربیان این بازی با تساوی به اتمام برسد. با این حساب، پرسپولیس از مجموع 12 نیمه ای که در لیگ برتر فصل هفدهم پشت سر گذاشته بازنده 2 نیمه بوده است.


تیم او در هفته اول برابر فولاد خوزستان موفق به گلزنی در هر دو نیمه بازی شد. برابر تراکتورسازی نیز همین اتفاق افتاد با این تفاوت که تراکتوری ها در نیمه دوم با پرسپولیس به تساوی یک – یک رسیدند و در مجموع، بازنده بازی بودند. پرسپولیس در هفته سوم برابر نفت تهران با حساب 3 بر صفر برنده بود اما هر 3 گل در نیمه دوم روئید و نیمه اول، سرخپوشان با نفت به تساوی بدون گل رسیدند.


هفته چهارم مصادف شد با اولین تساوی این فصل سرخپوشان تهرانی مقابل سیاه جامگان مشهد. نیمه اول آن بازی به سود پرسپولیس بود و در نیمه دوم، سیاه جامگان یک بر صفر برنده بازی شد. در بازی با گسترش فولاد، سرخپوشان در عرض 6 دقیقه 3 گل به حریف زدند و در نیمه مربیان برنده مطلق بازی بودند اما نیمه اول با تساوی بدون گل تمام شده بود.


دیدار اخیر با پیکان نیز برای برانکو دو ناکامی دردو نیمه داشت. نیمه نخست باشکست سرخپوشان همراه بود ونیمه دوم نیز بازی به تساوی کشیده شد و هیچ گلی در بر نداشت. با این حساب پرسپولیس با برانکو صاحب 8 برد، 2 باخت و 2 تساوی در مجموع 12 نیمه ایست که از لیگ هفدهم پشت سر گذاشتیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برانکو بازنده دو نیمه از 12 نیمه فصل هفدهم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..