تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هشدار؛ احتمال وجود وبا در آب های معدنی غیر مجاز

هشدار؛ احتمال وجود وبا در آب های معدنی غیر مجازمحمد حسین عزیزی رئیس انجمن صنایع غذایی ایران در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: مصرف آب های معدنی  بی نام و نشان و فاقد علامت استاندارد ، افراد را با مشکلات متعددی روبه‌رو می کند که بروز بیماری اسهال بخشی از این مشکلات است.

وی عنوان کرد: آب های معدنی بی نام و نشان ممکن است به صورت دستی و از آب شهری پرشده باشد، در این صورت هیچ خاصیت معدنی در آن دیده نمی‌شود و همچنین به دلیل شستشوی نادرست، ظروف آب معدنی دارای آلودگی های میکروبی فراوانی است.

عزیزی تاکید کرد: مهم ترین میکروبی که در بطری های آب معدنی غیر استاندارد رشد می کند "وبا" بوده که در محیط آب رشد کرده و سبب بروز مشکلات گوارشی برای افراد می شود و به همین خاطر مردم باید در خرید آب های معدنی دقت لازم را داشته باشند.

وی اظهار کرد: میزان نیترات موجود در آب های معدنی مسئله مهمی است زیرا این ماده معدنی اگر از یک حد مجازی فراتر برود سرطان‌زا بوده و در دراز مدت سرطان های مختلفی گریبانگیر افراد مصرف کننده می شود.

عزیزی گفت: یک آب معدنی استاندارد و سالم باید تمام املاح و مواد معدنی اش در حد مجاز تنظیم شده باشد و از هر گروه مانند کلسیم، منیزیم و پتاسیم و همچنین نیترات به میزان لازم در آن بکار رفته باشد.

انتهای پیام/

سرطان‌زا بودن آب های معدنی غیر مجاز



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هشدار؛ احتمال وجود وبا در آب های معدنی غیر مجاز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..