تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توصیف استاد شهریار به قلم محسن رضایی + فیلم

محسن رضایی از شهریار چه گفت؟به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ همزمان با 27 شهریور، سالروز وفات استاد محمد حسین بهجت تبریزی ( متخلص به شهریار )،که روز شعر و ادب پارسی نامگذاری شده، محسن رضایی با انتشار ویدئویی از شعر خوانی مرحوم شهریار، یاد و خاطره او را زنده کرد.

محسن رضایی در اینستاگرام خود اینگونه نوشت:" حماسه های شهریار، ادبیات ملل تمدن ساز از جمله شعر فارسی، آثار فراوانی را در ستایش خداوند، آفرینش، اخلاق، پیشوایان دینی، حماسه‌های تاریخ ملی و زیبایی های سرزمینشان در خود جای داده است. مرحوم استاد محمد حسین شهریار، همه این مضمون‌ها را در اشعار فارسی و ترکی، به زیبایی تمام خلق كرده است. اشعار او در ستایش ائمه اطهار(ع)، بلندای کوه های آذربایجان و رزمندگان بسیجی تا همیشه ماندگار است؛ زیرا روح حماسه‌های ایرانی و اسلامی را در خود تجلی بخشیده است".

محسن رضایی

 

 انتهای پیام/

یادداشت محسن رضایی درباره استاد شهریار



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توصیف استاد شهریار به قلم محسن رضایی + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..