تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نماینده ایران مستند برتر جشنواره الغدیر شد

«یادگار دوما» از تولیدات شبکه مستند سیما، بهترين فيلم مستند جشنواره بین‌المللی توليدات رادیو و تلویزیونی الغدير شد.

 به گزارش سینماخبر :   به نقل از روابط عمومی شبکه مستند سیما؛ در مراسم اختتامیه‌ يازدهمين دوره جشنواره بین‌المللی توليدات رادیو و تلویزیونی الغدير كه در شهر نجف اشرف در عراق برگزار شد، مستند «يادگار دوما» به كارگردانی مريم السادات مؤمن زاده جايزه بهترين فيلم مستند را دريافت كرد.

این مستند داستان زندگی پر پیچ‌ و خم خدیجه محمدزاده همسر یک جانباز جنگ تحمیلی است و فداکاری‌های او را روایت می‌کند.

با آغاز جنگ تحمیلی محمدزاده دلتنگ چهار برادر و پدر خود می‌شود که در جبهه حضور داشتند. نامه‌هایی برای آن‌ها می‌فرستد و آن‌ها را از اوضاع نامناسب مالی خانواده مطلع می‌کند. در این برنامه، شاهد روایت این روزهای دشوار از زبان محمدزاده هستیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نماینده ایران مستند برتر جشنواره الغدیر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..