تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کسب مدال و لوح افتخار برای 3 دانشجوی علوم پزشکی جیرفت در المپیاد علمی کشور

گروه اجتماعی: رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی جیرفت گفت: سه دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی جیرفت موفق به کسب مدال نقره و لوح افتخار در نهمین المپیاد علمی دانشجویان دانشگاه‌های کشور شدند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، ایمان قاسم‌زاده، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی جیرفت دیروز یکشنبه، 26 شهریور با اشاره به افتخارات کسب شده، توسط دانشجویان دانشگاه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی جیرفت در المپیاد علمی گفت: رضا رمضانی دانشجوی رشته پزشکی این دانشگاه در آزمون گروهی نهمین المپیاد علمی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور به همراه دو نفر از دانشجویان دانشگاه‌های کرمان و زاهدان در قالب تیم سه نفره موفق به کسب مدال نقره گروهی در حیطه استدلال بالینی شدند.
وی با بیان اینکه این موفقیت ارزشمند را به جامعه علمی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، استادان، اعضای هیأت علمی و دانشجویان تبریک می‌گویم، افزود: همچنین الهه افتخاری و نیلوفر شفیع‌پور عضو تیم فلسفه پزشکی منطقه هشت بین هشت تیم برتر کشور قرار گرفتند و موفق به کسب لوح افتخار شدند.
قاسم‌زاده تصریح کرد: مرحله انفرادی نهمین المپیاد علمی دانشجویان دانشگاه‌های کشور همزمان در 19 مرکز امتحانی سراسر کشور برگزار و مرحله دوم آزمون نیز از ۱۷ شهریور ماه به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی آغاز شد و طی آن دانشجویانی که در مرحله اول بالاترین امتیاز را به دست آورده بودند در قالب گروهی به رقابت با یکدیگر پرداختند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی جیرفت ادامه داد: بر اساس اعلام دبیرخانه المپیاد، در این دوره حدود 2 هزار نفر از دانشجویان علوم پزشکی در پنج حیطه «استدلال بالینی»، «آموزش پزشکی»، «فلسفه پزشکی»، «تفکر علمی در علوم پایه» و «مدیریت نظام سلامت» با یکدیگر به رقابت پرداختند.
وی بیان کرد: مرحله دوم نهمین دوره المپیاد از 17 شهریور ماه با شرکت حدود ۴۵۰ دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی کلید خورد و شرکت‌کنندگان در قالب گروهی با یکدیگر به رقابت پرداختند، این مرحله به صورت آزمون شفاهی و ارائه پایان‌نامه‌ها که بیش از دو ماه روی آن‌ها کار شده بود، برگزار شد.
قاسم‌زاده عنوان کرد: در آزمون گروهی 10 تیم از مناطق آمایشی دو، سه، پنج، هفت، هشت «استان کرمان و زاهدان» و 10 به مرحله نهایی راه یافتند که در این رقابت تیم منطقه هشت آمایشی در حیطه استدلال بالینی موفق به کسب مدال نقره گروهی شد، رضا رمضانی دانشجوی رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت یکی از سه عضو این تیم بود.
وی اظهارکرد: همچنین الهه افتخاری دانشجوی رشته پزشکی و نیلوفر شفیع‌پور دانشجوی رشته مامایی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت از اعضای تیم فلسفه پزشکی منطقه هشت موفق شدند، همراه با تیم‌هایی از دانشگاه‌های شهید بهشتی، تهران و مشهد در بین هشت تیم برتر کشوری قرار گیرند و لوح افتخار کسب کنند.  
قاسم‌زاده با اشاره به پذیرش دانشجو در 9 رشته در دانشگاه علوم پزشکی جیرفت تأکید کرد: ورودی دانشجویان سال 96 دانشگاه علوم پزشکی جیرفت 247 نفر است که بیشترین پذیرش امسال در رشته‌های پزشکی و پرستاری است.
منبع: دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی جیرفت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کسب مدال و لوح افتخار برای 3 دانشجوی علوم پزشکی جیرفت در المپیاد علمی کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..