تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری همایش ۴۰۰ نفری روحانیون استان کرمان در هفته دفاع مقدس

گروه سیاست و اقتصاد: فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: تبیین نقش ولایت و رهبری، برگزاری همایش ۴۰۰ نفری روحانیون استان کرمان و نقش آن‌ها در جامعه از برنامه‌های هفته دفاع مقدس در کرمان است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، سردار غلامعلی ابوحمزه، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان دیروز یکشنبه، 26 شهریور با تشریح برنامه‌های این هفته گفت: در نخستین روز این هفته رژه نیروهای مسلح و نمایش تجهیزات نظامی ساعت هشت صبح روز جمعه ۳۱ شهریور ماه در خیابان ۲۲ بهمن برگزار می‌شود.
وی با اشاره به برگزاری راهپیمایی خانوادگی در روز ۳۱ شهریور ماه افزود: شنبه اول مهر ماه همزمان با دومین روز از هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس، مراکز علمی به دلیل نقش بسیج در آن‌ها، در مراسم‌های مختلف حاضر شده و اهمیت دفاع مقدس تبیین می‌شود.
ابوحمزه تبیین نقش ولایت و رهبری، برگزاری همایش ۴۰۰ نفری روحانیون استان کرمان و نقش آن‌ها در جامعه را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: رزمایش غواصی دفاع مقدس با محوریت عملیات کربلای چهار با توجه به گستردگی آن از روز سه‌شنبه ۲۸ شهریور ماه همزمان با نماز مغرب و عشا به مدت یک هفته در موزه دفاع مقدس کرمان برگزار می‌شود.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اظهارکرد: دیدار و تجلیل از رزمندگان، پیشکسوتان و زنان اسوه صبر و مقاومت، حضور در مزار نورانی شهدای هشت سال دفاع مقدس، حضور دسته‌های عزاداری در آستانه محرم در نماز جمعه و سخنرانی فرماندهان بسیج، برگزاری ۱۰ یادواره شهدا، افتتاح ۱۸ پایگاه مقاومت بسیج و طرح‌های محرومیت‌زدایی در هفته دفاع مقدس در استان کرمان انجام می‌گیرد.
ابوحمزه همچنین کلنگ‌زنی طرح‌های عمرانی محرومیت‌زدایی، بازدید از طرح‌های اقتصاد مقاومتی، بازدید رایگان از موزه دفاع مقدس کرمان، پخش فیلم‌های دفاع مقدس در مراکز دانشگاهی و … را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس عنوان کرد.
منبع: سپاه ثارالله استان کرمان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری همایش ۴۰۰ نفری روحانیون استان کرمان در هفته دفاع مقدس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..