تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فعالیت 24 روحانی طرح هجرت در رودبار جنوب

گروه فرهنگی: امام جمعه رودبار جنوب فعالیت 24 روحانی طرح هجرت را در این شهرستان یادآور شد و گفت: روحانیان اعزامی و مقیم در مناطق محروم نیاز به توجه ویژه دارند تا با فراغت نسبت به انجام کارهای فرهنگی اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حجت‌الاسلام عباس گروهی، امام جمعه رودبار جنوب دیروز یکشنبه، 26 شهریور در همایش بررسی راهکارهای ارتقای فرهنگ عمومی جنوب استان کرمان با بیان گوشه‌ای از آسیب‌های اجتماعی که در جنوب کرمان رخ داده است، گفت: با توجه به وضعیت موجود و عدم برخورداری از حداقل‌ها نمی‌توان توقع پیشرفت و کاهش آسیب‌ها را داشت.
وی بیان کرد: امروز مشکلات کشاورزان و فعالان این حوزه سبب شده که این مشکلات زمینه‌ساز مشکلات فرهنگی هم بشود.
حجت‌الاسلام گروهی افزود: توجه به بازار محصولات کشاورزی و برنامه‌ریزی‌های درست برای بازار این محصولات در داخل و خارج از منطقه می‌تواند آسیب‌هابی اجتماعی را در خانواده‌های کشاورزان تا حد زیادی کاهش دهد.
امام جمعه رودبار جنوب عنوان کرد: این شهرستان با 120 هزار نفر جمعیت فقط هفت خانه عالم دارد که این کمبود یکی از دلایل عدم حضور روحانی مقیم در مناطق محروم و کم برخودار جنوب استان کرمان است.
وی فعالیت 24 روحانی طرح هجرت را در این شهرستان یادآور شد و گفت: روحانیان اعزامی و مقیم در مناطق محروم نیاز به توجه ویژه دارند تا با فراغت نسبت به انجام کارهای فرهنگی اقدام کنند.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فعالیت 24 روحانی طرح هجرت در رودبار جنوب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..