تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری همایش بررسی راهکارهای ارتقای فرهنگ عمومی جنوب کرمان

گروه فرهنگی: همایش بررسی راهکارهای ارتقای فرهنگ عمومی جنوب استان کرمان دیروز یکشنبه، 26 شهریور با حضور اعضای شورای فرهنگ عمومی این منطقه در جیرفت برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حسین اسحاقی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در این همایش با اشاره به ظرفیت‌های جنوب کرمان در حوزه‌های مختلف، تشکیل جلسه شورای فرهنگ عمومی مستقل در این منطقه را زمینه مناسبی برای ارتقای فرهنگ عمومی در جامعه و کمک به جهت برنامه‌ریزی‌های بهتر برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و بررسی چالش‌های فرهنگی برشمرد.
وی با بیان اینکه در هفت شهرستان جنوبی کرمان شورای فرهنگ عمومی فعال است، افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در مرکز بخش‌های جنوب استان کرمان هم با محوریت ائمه جمعه شوراهای فرهنگی فعال یا در شرف راه‌اندازی است.
اسحاقی با بیان اینکه با اتحاد و همدلی می‌توان بسیاری از مشکلات و معظلات را کاهش داد، گفت: در کنار مشکلات شهرستان‌های جنوبی کرمان، ظرفیت‌های خوبی وجود دارد که می‌توان از آنها برای رشد و توسعه منطقه با همفکری و هماری متولیان فرهنگی در همه حوزه‌ها استفاده کرد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با اشاره به استفاده از تجربه و نظر صاحبان قلم و فرهنگ در پیشبرد برنامه‌های فرهنگی در این منطقه افزود: در کنار هم قرار گرفتن همه این ظرفیت‌ها می‌تواند زمینه‌ساز مناسبی برای توسعه فرهنگی در منطق باشد.
محمدرضا موالی‌زاده، دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور نیز در این همایش با اشاره به مسائل مطرح شده در این همایش گفت: شورای فرهنگ عمومی باید با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های موجود در جهت ارتقای فرهنگ عمومی تلاش کند و با برنامه‌ریزی‌های کاربردی در جهت رشد و تعالی هرچه بیشتر منطقه و استان قدم بردارد.
وی با بیان اینکه مشارکت عمومی مردم مهمترین عامل برای رشد و فرهنگ تعالی در کشور محسوب می‌شود، افزود: مشارکت افراد نخبه و رسانه و همچنین برقراری اعضای شورای فرهنگ عمومی با دستگاه قضا و مسئولان استانی و کشوری از مواردی هستند که در این پیش‌نویس به خوبی تاکید شده است.
موالی‌زاده عنوان کرد: در این پیش نویس یک پیوند با مشارکت نخبه‌ها و مسئولان فرهنگ عمومی در تمام مناطق برقرار می‌شود و شورایی جدید متشکل از نمایندگان مختلف نهادها و مردم و نخبگان جایگزین این شورا خواهد شد.
دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور اضافه کرد: باید رویکردی جامعه نگر به مباحث اجتماعی داشته باشیم و ساماندهی باورها و رفتارها را در چارچوبی درست انجام دهیم.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری همایش بررسی راهکارهای ارتقای فرهنگ عمومی جنوب کرمان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..