تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمریکا به دنبال فروپاشی حکومت پیونگ‌یانگ نیست/گزینه نظامی علیه کره‌شمالی روی میز است

نماینده آمریکا در سازمان ملل و وزیر امور خارجه این کشور نظرات متفاوتی در رابطه با موضع آمریکا در مقابله با کره‌شمالی مطرح کردند.

آفتاب‌‌نیوز :

دیپلمات‌های ارشد آمریکا امروز-یکشنبه- نظرات متفاوتی در رابطه با موضع آمریکا در قبال کره‌شمالی مطرح کردند.

«رکس تیلرسون» وزیر امور خارجه آمریکا در مصاحبه با شبکه سی‌بی‌اس اعلام کرد واشنگتن به دنبال فروپاشی دولت پیونگ‌یانگ نیست و تمام تلاش‌ها برای کشاندن رهبران کره‌شمالی به پای میز مذاکره انجام می‌شود.

در مقابل «نیکی هیلی» نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد گفت : «هیچکس به دنبال جنگ نیست. اما ما با کسی رو‌به‌رو هستیم که خیلی بی‌پروا و بی‌مسئولیت رفتار می‌کند و همچنان به تهدید‌های خود علیه آمریکا و متحدانش را ادامه می‌دهد. تمام تلاش خود را برای حل این بحران از راه‌های ممکن انجام می‌دهیم اما در صورت نتیجه نگرفتن، تعداد زیادی گزینه نظامی برای مقابله با کره‌شمالی وجود دارد.»

به گزارش ایلنا به نقل از اسپوتنیک، شورای امنیت سازمان ملل متحد سوم سپتامبر سخت‌ترین تحریم‌هایی که تاکنون اعمال شده است را علیه کره‌شمالی اعمال کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمریکا به دنبال فروپاشی حکومت پیونگ‌یانگ نیست/گزینه نظامی علیه کره‌شمالی روی میز است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..