تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




10 میلیون کودک یمنی نیازمند کمک های فوری

سازمان ملل؛

دفتر هماهنگ کننده امور بشردوستانه سازمان ملل متحد اعلام کرد ده میلیون کودک یمنی به علت درگیری ها در یمن به کمک های بشردوستانه نیاز دارند.

10 میلیون کودک یمنی نیازمند کمک های فوریبه گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دفتر هماهنگ کننده امور بشردوستانه سازمان ملل متحد روز یکشنبه اعلام کرد ده میلیون کودک یمنی به علت درگیری ها در یمن به کمک های بشردوستانه نیاز دارند.

این دفتر در صفحه خود در فیسبوک نوشت: «جنگ و خشونت در یمن باعث شده است شهروندان غیر نظامی در این کشور به خصوص کودکان به کمک های بشردوستانه فوری نیاز  پیدا کنند.»

جنگ و خونریزی در یمن به کشته شدن حدود ده هزار نفر و زخمی شدن ده ها هزار نفر دیگر و همچنین نابودی بخش زیادی از تاسیسات زیربنایی این کشور منجر شده است.

گزارش های صندوق کودکان سازمان ملل متحد یونیسف حاکی از آن است که از زمان شیوع وبا در 27 آوریل گذشته تا روز یکشنبه گذشته 150 هزار کودک یمنی زیر پنج سال به این بیماری مبتلا شده اند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «10 میلیون کودک یمنی نیازمند کمک های فوری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..