تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیماران امروز در اتاق عمل رایگان بیهوش شدند

سرویس سلامت و پزشکی بی باک؛ بخش مهمترین عناوین:

بیهوشی
ارائه خدمات بیهوشی در بیمارستان های دولتی و خصوصی سراسر کشور، امروز به صورت رایگان انجام شد.

به گزارش خبرنگار بی‌باک، متخصصین بیهوشی تصمیم گرفته اند در روزهای ۲۶ و ۲۷ شهریور ۹۶، خدمات بیهوشی به بیماران بستری در بیمارستان های دولتی و خصوصی را رایگان ارائه بدهند.

بر همین اساس، از بامداد یکشنبه هر بیماری که وارد اتاق عمل می شود، تعرفه بیهوشی او رایگان محاسبه شده است.

گزارش ها حاکی از این است که این خدمات تنها در بیمارستان های دولتی نبوده و متخصصین بیهوشی در بخش خصوصی هم به کمپین خدمات رایگان بیهوشی پیوسته اند. بطوریکه در تهران، این اقدام در چند بیمارستان خصوصی صورت گرفته است.

همچنین، از جمله بیمارستان های دولتی در تهران که خدمات بیهوشی امروز رایگان انجام شده است، بیمارستان امام خمینی(ره) بوده است. در همین حال، بیمارستانی شریعتی در تهران نیز از این قاعده مستثنی نبوده و متخصصین بیهوشی در این بیمارستان، خدمات خود را رایگان ارائه داده اند.

بر اساس آنچه که متخصصین بیهوشی عنوان کرده اند، این اقدام در راستای ارج نهادن به حقوق مردم و بیماران صورت می گیرد و قرار است، روز دوشنبه ۲۷ شهریور نیز، این خدمت در بیمارستان ها رایگان باشد.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیماران امروز در اتاق عمل رایگان بیهوش شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..