تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بارش باران و وزش باد برای 17 استان/ اهواز گرم‌ترین منطقه کشور

احد وظیفه در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا درباره وضعیت جوی سه روز آینده کشور اظهار کرد: امروز گذر موج بارشی از کشور موجب افزایش ابر، بارش پراکنده باران و وزش باد موقتی در برخی مناطق کشور خواهد شد.

وی ادامه داد: از عصر امروز و در اواخر وقت رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی به برخی مناطق استانهای چهارمحال بختیاری، کهگیلویه وبویراحمد، لرستان، کردستان، آذربایجان غربی، خوزستان، فارس، بوشهر، اصفهان، مرکزی، مازندران، ارتفاعات البرز مرکزی و تهران می‌رسد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: روز دوشنبه این وضعیت در بخشهایی از لرستان، خوزستان ، چهارمحال بختیاری ، کهگیلویه و بویر احمد، فارس، اصفهان، بوشهر و مرکزی به‌وقوع می‌پیوندد.

به گفته وظیفه، موج بارشهای پراکنده روز سه‌شنبه با شدت ضعیف‌تر و به صورت رگبار پراکنده در برخی نقاط استانهای فارس، چهارمحال بختیاری، کهگیلویه وبویراحمد، بوشهر، کردستان، کرمانشاه ، ایلام و آذربایجان غربی رخ خواهد داد.

وی با بیان اینکه نوار شمالی کشور نیز امروز و فردا با بارشهای پراکنده مواجه خواهد شد، گفت: طی امروز و فردا بارشهای پراکنده در بخشهای مرتفع مازندران، گیلان و گلستان به‌وقوع می‌پیوندد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور، بیرجند با هفت درجه بالای صفر را خنک‌ترین و اهواز با 43 درجه بالای صفر را گرم‌ترین نقاط کشور دانست و گفت: دمای هوای تهران امروز در گرم‌ترین لحظات به 30 درجه بالای صفر رسید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بارش باران و وزش باد برای 17 استان/ اهواز گرم‌ترین منطقه کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..