تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستگیری زن داعشی که در عملیات انتحاری ناکام ماند + فیلم

دستگیری زن داعشی ناکام در عملیات انتحاری+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،یک زن ترکیه ای به نام نایلا پس از ازدواج با یکی از عناصر داعش، خود نیز به عضویت این گروه تروریستی درآمد. پس از عضویت نایلا به همراه همسرش در گروه داعش، هر دو به عراق سفر کردند تا اینکه شوهر او به هلاکت رسید و نایلا مجداد با یک داعشی دیگر که از همکاران همسرش بود ازدواج کرد.

سرکردگان داعش به نایلا ماموریت دادند  به همراه چند زن دیگر در یک عملیات انتحاری میان نیروهای عراقی خود را منفجر کنند اما پس از انفجارِ زنانی که همراه وی بودند، نایلا نتوانست عملیات انتحاری خود را با موفقیت به انجام برساند و توسط نیروهای عراقی دستگیر شد.

انتهای پیام/

 زن  داعشی توسط نیروهای عراقی دستگیر شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستگیری زن داعشی که در عملیات انتحاری ناکام ماند + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..