تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شفافیت با مردم نیاز اصلی جامعه امروز است/ چاپ اوراق مشارکت نشان دهنده وضعیت وخیم اقتصادی کشور است

ساعت: 18:51 منتشر شده در مورخ: 1396/06/26 شناسه خبر: 1194979

لاریجانی در دیدار فعالان اقتصادی آذربایجان غربی بیان کرد:

رئیس مجلس شورای اسلامی، شفافیت در بیان مشکلات موجود را نیاز اصلی امروز جامعه دانست و گفت: با مفقودالاثر کردن حرف ها کشور به جایی نخواهد رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز، علی لاریجانی عصر امروز در نشست با فعالان اقتصادی آذربایجان غربی، با اشاره به جدی بودن مشکل دریاچه ارومیه برای مردم و صنوف مختلف در منطقه، اظهار داشت: مشکل اصلی در شرایط فعلی صریح نبودم مسئولین با مردم است که به یک چالش بزرگ تبدیل شده است.

وی، افزود: در شرایطی که امروز شاهد چاپ اوراق مشارکت هستیم، مسئولین از مناسب بودن وضعیت اقتصادی خبر می دهند. چاپ این اوراق نشان دهنده وضعیت وخیم اقتصادی است و باید در این زمینه تجدید نظری توسط مدیران و مسئولین انجام شود.

لاریجانی، تامین مالی بیش از 18 میلیون نفر از خزانه دولت را یکی از نکات قابل توجه در اقتصاد کشور دانست و تصریح کرد: این یعنی اسفناک بودن وضعیت اقتصادی کشور!

وی، با اشاره به مقوله یارانه ها و سهم اندک آن در تولید، گفت: اداره نامناسب کشور توسط دولت های مختلف دلیل دیگری است که موجب وضعیت نامناسب و ناگوار اقتصاد در کشور می شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی، همچنین با اشاره به جایگاه آذربایجان غربی در بحث سیاسی کشور، ابراز داشت: آذربایجان غربی استان محروم محسوب نمی شود، بلکه این استان نیازمند مشوق هایی برای جذب سرمایه گذار است تا در میان بزرگان اقتصادی قرار گیرد.

وی، وضعیت نامناسب دریاچه ارومیه را مشکلی بزرگ برای کشور و منطقه عنوان کرد و گفت: نبود بازار مناسب برای میوه جات امری است که با تغییر الگوی کشت می توان به آن سر و سامان داد و در کنار آن نیز به وضعیت بحرانی دریاچه رسیدگی کرد.

لاریجانی، وارداتی بودن مرزهای کشور را معضلی برای اقتصاد داخلی نام برد و اذعان داشت: باید در زمینه صادرات محصولات داخلی گام برداریم که این امر و توسعه صادرات نیازمند برنامه های مدون و اصولی است.

این مسئول، داشتن دیپلماسی اقتصادی در دولت دوزادهم را نقطه عطفی برای اصلاح وضعیت خواند و گفت: با محور قرار دادن دیپلماسی اقتصادی می توان آینده اقتصادی کشور را نیز درخشان ترسیم کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی، در پایان سخنان خود، در خصوص مسائل عراق نیز خاطرنشان کرد: این موارد را پیگیری می کنیم و با رایزی های انجام شده راه های صادرات به این کشور را تسهیل می کنیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شفافیت با مردم نیاز اصلی جامعه امروز است/ چاپ اوراق مشارکت نشان دهنده وضعیت وخیم اقتصادی کشور است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..