تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امام جمعه شهرستان پارس آباد مغان عزادار شد

ساعت: 19:43 منتشر شده در مورخ: 1396/06/26 شناسه خبر: 1194970

امام جمعه شهرستان مرزی پارس آباد مغان در غم از دست دادن پدر خود عزادار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آران مغان، والده مکرمه حجت السلام والمسلمین سید سعید رشادی امام جمعه شهرستان پارس آباد مغان روز گذشته در اثر کهولت سن دار فانی را وداع گفت.

مراسم تشییع و خاکسپاری مرحوم سیدعباس رشادی روز شنبه 25 شهریور ماه از مقابل حرم مطهر(پل آهنچی) به طرف بهشت حضرت معصومه (س) برگزار و در شهر قم به خاک سپرده شد.

گفتنی است، مراسم بزرگداشت آن مرحوم در پارس آباد نیز برگزار میشود که زمان و مکان آن متعاقباً اعلام خواهد شد.

پایگاه خبری آران مغان این مصیبت را به امام جمعه محترم پارس آباد تسلیت می گوید و برای آن مرحوم علو درجات را از خداوند منان خواستار است.

///

///

///

///

///

///

///

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امام جمعه شهرستان پارس آباد مغان عزادار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..