تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تولید داروهای گیاهی دانش بنیان با هدف ترویج طب سنتی

تولید داروهای گیاهی دانش بنیان با هدف ترویج طب سنتیعلی رضا کیا مهر مدیر توسعه بازار یک شرکت دانش بنیان دارویی در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  اظهار کرد: شرکت  ما به تازگی در حاشیه نمایشگاه ایران فارما شش داروی گیاهی جدید رونمایی کرد.

وی عنوان کرد: ما به عنوان اولین شرکت دانش بنیان ثبت شده در ایران با هدف توسعه فرهنگ استفاده از  داروهای گیاهی و فراورده‌های آرایشی و بهداشتی فعالیت می کنیم و طی 25 سال تلاش و نوآوری با بیش از 110 محصول در حوزه درمانی مختلف در زمینه ارتقای سلامت خانواده های ایرانی  تلاش می کنیم.

کیا مهر تاکید کرد: اسپری تقویت مو و ابرو یکی از داروهای جدید ما بود که حاوی اسانس رزماری، روغن فندوق و همچنین سایر مواد موثره گیاهانی است، ویتامین E موجود در این محصول، برای جلوگیری از ریزش مو  بسیار کاربرد دارد.

وی اظهار کرد: یک شربت ضد سرفه گیاهی برای کودکان نیز تولید کرده ایم که حاوی اسانس آویشن بوده که یک ضد سرفه گیاهی قوی است و نقش آنتی بیوتیکی نیز دارد همچنین حاوی عصاره برگ عشقه است که  در بیماران مبتلا به مشکلات تنفسی توام با سرفه‌های خلط‌دار دارای اثرات رقیق کننده خلط و گشاد کننده راه های هوایی است.

کیا مهر ادامه داد: استفاده از مشهورترین گونه گیاهان دارویی در تولید محصول گلوکوهرب باعث شده است این دارو  در زمینه كاهش‌ قندخون، فشار خون و چربی  خون موثر باشد.

وی گفت: ما کپسولی برای درمان واریس های سطحی و عمقی و نیز نارسایی مزمن وریدی یکی از شش داروی رونمییشده بود که در کارآزمایی های بالینی صورت گرفته به خوبی نشان داده شده است که عملکرد وریدها، مویرگ ها و سیستم گردش خون با این کپسول  بهبود چشمگیری داشته است.

انتهای پیام/

ترویج طب سنتی با افزایش مصرف داروهای گیاهی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تولید داروهای گیاهی دانش بنیان با هدف ترویج طب سنتی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..