تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




باز هم استقلال، مربی استقلالی‌ می‌خواهد؟

۶۰۰۸۶۱

۱۸۱۶  بازدید

۱۵ سال است که می‌گویند سرمربی استقلال باید استقلالی باشد.

خبر ورزشی: ۱۵ سال است که می‌گویند سرمربی استقلال باید استقلالی باشد. آش آنقدر شور شده که حتی پس از حضور قدرتمند! استقلال در رده پانزدهم جدول نام مهدی پاشازاده برای جایگزینی منصوریان مطرح می‌شود که البته خودش تکذیب می‌کند اما سؤال اینجاست که چه کسی چنین قانون خنده‌داری را در استقلال وضع کرده است؟ چرا استقلال نباید یک مربی بزرگ خارجی یا حداقل مثل پرسپولیس یک برانکو داشته باشد؟ این تفکر از ابتدا غلط بود. تفکری که عده‌ای از استقلالی‌های قدیمی به خاطر منافع شخصی خودشان آن را جا انداختند و بسیاری از هواداران استقلال هم با آنها همراه شدند. نتیجه‌ هم البته مشخص است. دوری از جام (حتی جام حذفی) و حذف همیشگی از لیگ قهرمانان آسیا.

***

تیم ملی ۶ سال است با کی‌روش در آسیا آقایی می‌کند و حداقل اینکه باخت بد نمی‌دهد. پرسپولیس با برانکو قهرمان و نایب‌قهرمان لیگ می‌شود و بعد از سال‌های طولانی طلسم آسیایی‌اش را می‌شکند و به جمع ۴ تیم برتر می‌رسد اما استقلال همچنان دور اسم‌های تکراری می‌چرخد و از این استقلالی قدیمی به آن یکی می‌رسد و دوباره انگار یک جریانی گردونه اسم‌های تکراری را می‌چرخاند تا تیم محبوب ایران همچنان به دور باطل خود ادامه دهد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «باز هم استقلال، مربی استقلالی‌ می‌خواهد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..