تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف موجودی عجیب در مریخ! + تصاویر

 به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ " اسکات سی "؛ محقق مشهور موجودات فضایی به تازگی مدعی شده است که از میان تصاویر تهیه شده توسط کاوشگر ناسا، عکس یک موجود فضایی عجیب و همچنین یک جمجمه را یافته است. وی که چند ماه پیش با انتشار پستی آن را آخرین مطلب وبلاگ خود اعلام کرده بود با انتشار این خبر وبلاگ خود را دوباره  بروزرسانی کرد. اسکات با انتشار این دو عکس مدعی شد که در یکی از عکس ها تصویر یک موجود عجیب مریخی شبیه به یک ماهی ژله ای و در عکس دیگر یک جمجمه عجیب روی این سیاره سرخ کاملا مشهود است.

 وی پیشتر نیز با استناد به  تصاویر ارسالی کاوشگر مریخ مدعی شده بود که روی مریخ خرس، میمون، موش های غول پیکر، خرچنگ و همچنین موجودات ناشناس کوچک یافته است. ادعاهای وی به همین جا ختم نشد و او با انتشار عکس‌های دیگری که توسط کاوشگر مریخ از سطح این سیاره تهیه می شد  مدعی شد که برج و ساختمان متعلق به موجودات فضایی را در مریخ یافته است.

کشف موجودی عجیب در مریخ ! تصاویر

او در خصوص برزورسانی وبلاگش و همچنین ادعای جدید خود گفت : "بسیاری از خوانندگان وبلاگ از من خواستند تا دوباره برگردم. به همین علت دوباره وبلاگم را به‌روز کردم.

من امروز این ماهی ژله ای را که مانند یک عنکبوت است از  میان تصاویر ناسا پیدا کردم. به نظر می رسد این عنکبوت ایستاده است و دارای چشم‌های برجسته بزرگی است. عکس دیگر جمجمه‌ای را نشان می دهد که روی یک سنگ حکاکی شده و  اندازه آن دو برابر یک توپ بولینگ است."

وی افزود : "پیدا کردن این عکس تنها 30 ثانیه طول کشید. آیا جای تعجب نیست که ناسا بعد از دهه‌ها کاوش در مریخ هنوز حتی یک مورد حیات روی این سیاره  پیدا نکرده است؟".

گفتنی است؛ اسکات به مانند دهها کارشناس یوفو معتقد است ناسا و دولت آمریکا با وجود آگاهی از حیات فرازمینی ها، آن را از مردم جهان پنهان می کنند.

 انتهای پیام/

کشف یک جمجمه عجیب در مریخ !



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف موجودی عجیب در مریخ! + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..