تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دختری با موهای بسیار زشت و پر شپش (عکس)

دختری با موهای بسیار زشت و پر شپش (عکس)

به گزارش ایران ناز مدتی پیش عکسی چندش اور از موهای پر شپش دختر نوجوان در شبکه های اجتماعی منتشر شده بود ، دختری که هیچ آرایشگری حاضر به کمک برای رفع این مشکل نبود و تنها تراشیدن موهایش را قبول می کردند اما آرایشگر جوانی تصمیم گرفت تا با تلاش جدی به او کمک کند.

دختری با موهای بسیار زشت و پر شپش (عکس)

دختر 16 ساله پناهجو با چهره ای ناراحت وارد سالن آرایشگاه شد و از “کاپری واترلوو” درخواست کرد تا موهای او را کاملا کوتاه کند در حدی که هیچ اثری از شپش های آزاردهنده موهایش باقی نماند ، اوهم مسئول کوتاهی سالن زیبایی خود را صدا زد تا بیاید.

دختری با موهای بسیار زشت و پر شپش (عکس)

“کایلی اولسون” آرایشگر 20 ساله به جای آنکه به درخواست مشتری خود ابزار تراشیدن مو را از قفسه بردارد تصمیم گرفت تا هرچند مشکل اما موها را کامل از شپش پاک کند.13ساعت تمام در طول 2 روز تلاش سخت رکوردی بود که این آرایشگر جوان برای کمک به مشتری خود به کار گرفت.

دختری با موهای بسیار زشت و پر شپش (عکس)

“اولسون” قبل از هرکاری از وضعیت نامناسب موهای مشتری عکس گرفت تا با عکسی که در آخر قرار بود بگیرد مقایسه کند. ساعتها کار سخت و دشوار و درنهایت از بین رفتن تمامی شپش ها که برای دختری که تصمیم داشت تمام موهایش را بتراشد باورکردنی نبود.آرایشگر جوان با انتشار این تصاویر در فیس بوک پیام های بسیاری برای تشویق و تشکر دریافت کرد که با 75.000 لایک همراه بود.

دختری با موهای بسیار زشت و پر شپش (عکس)




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دختری با موهای بسیار زشت و پر شپش (عکس)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..