تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سه‌شنبه، زمان دریافت کارت آزمون زبان انگليسی پيشرفته

سه‌شنبه، زمان دریافت کارت آزمون زبان انگليسی پيشرفتهبه گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بدین‌وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون زبان انگلیسی پیشرفته می‌رساند:

1- صد و بیستمین دوره آزمون زبان انگلیسی پیشرفته، صبح روز پنجشنبه مورخ 96/6/30 منحصراً در شهر تهران برگزار خواهد شد. برگ راهنما و كارت شرکت در آزمون از روز سه‌‌شنبه 96/6/28 بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس: www.sanjesh.org قرار می گیرد تا داوطلبان بتوانند با وارد كردن اطلاعات خود شامل: شماره پرونده، نام و نام‌ خانوادگی، سال تولد و شماره کارت ملی نسبت به پرینت آن اقدام نمایند. بدیهی است كه هر داوطلب برای شرکت در جلسه آزمون باید، علاوه بر پرینت کارت شرکت در جلسه آزمون، اصل کارت ملی یا اصل گذرنامه خود را ارائه نماید.

چنانچه داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون هر گونه اشکالی در کارت ورودی خود مشاهده نمودند، می‌توانند در روز چهارشنبه مورخ 96/6/29 صبح از ساعت 8:00 تا 12:00 و بعدازظهر از ساعت 14:00 تا 18:00 با در دست داشتن کارت شناسایی معتبر و دو قطعه عکس به نماینده این سازمان مستقر در باجه رفع نقص مراجعه نموده و نسبت به اصلاح و رفع اشكال احتمالی کارت خود اقدام نمایند.

داوطلبانی كه شماره پرونده و كدپیگیری ثبت نام خود را فراموش نموده‌اند، برای دریافت شماره پرونده با مراجعه به سایت سازمان سنجش و ورود به سیستم پاسخگویی اقدام نمایند و به هیچ وجه به باجه رفع نقص مراجعه ننمایند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سه‌شنبه، زمان دریافت کارت آزمون زبان انگليسی پيشرفته»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..