تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیدا شدن معجزه آسای یک نوزاد میان مورچه ها + تصاویر

 به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نوزاد تازه متولد شده ای که توسط مادرش در منطقه " فولریدابلانکا " در شمال شرقی کلمبیا در میان مورچه ها رها شده بود از میان توده ای آشغال بیرون کشیده شد. مادر سنگدل این نوزاد، بعد از تولد فرزندش او را در میان آشغال‌ها رها کرده بود. نوزاد در حالی توسط یک بی خانمان پیدا شد که هنوز علایم حیاتی داشت.

پیدا شدن معجزه آسای یک نوزاد میان مورچه ها + تصاویر

 گروه امداد پزشکی پس از حضور در محل حادثه در حالی توانستند جان این نوزاد دختر را نجات دهند که بدنش توسط مورچه ها پوشیده  شده بود. گروه پزشکی چند بریدگی و علایم گزیدگی  در پشت نوزاد پیدا کرد.

انتشار تصاویر این نوزاد با واکنش کاربران در فضای مجازی نیز همراه بود. بسیاری از کاربران از اقدام بیرحمانه مادر نوزاد انتقاد کردند. یکی از کاربران در کامنتی نوشت : " اگر مادرش او را نمی خواست، حداقل چرا این او را در مکانی امن قرار نداد؟ ".

 گفتنی است؛ پس از این حادثه، پلیس جستجوهای خود را برای پیدا کردن مادر نوزاد آغاز کرده است.

پیدا شدن معجزه آسای یک نوزاد میان مورچه ها + تصاویر

 انتهای پیام/

مرد بی خانمان، ناجی جان یک نوزاد شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیدا شدن معجزه آسای یک نوزاد میان مورچه ها + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..