تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همراهی ۱۲۰ هنرمند با محیط زیست

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، سمپوزیوم هنر در طبیعت با هدف بیان هنری مشکلات زیست محیطی در بخش دودانگه ساری با حضور هنرمندان هنر‌های تجسمی و مفهومی از سراسر کشور برگزار شد.

هنرمندان شرکت کننده در مدت برگزاری این سمپوزیوم با حضور در جنگل‌های بولا و نیز در جوار شیرین رود، رودخانه در معرض آلودگی زیست محیطی، معضلات و مشکلات منطقه را با ابزار هنر به تصویر کشیدند.

احمدی دبیر این سمپوزیم خواستار حمایت مدیران استان از این رویداد شد و در این مراسم گفت: امروز مازندران جنگلی و سرسبز هم بی آب شده است پس دغدغه هنرمندان جدی است.

مدیران مجموعه تفریحی، اقامتی سد سلیمان تنگه و مجتمع تجاری، تفریحی دنیای آرزو از جمله حامیان جدی این سمپوزیوم بودند که به دیدن اثار هنرمندان رفته و با آن‌ها همراهی کردند.

در پایان این سمپوزیم  از نفرات برتر رشته‌های مختلف قدردانی شد.

جنگل‌های بولا بخشی از جنگل‌های تاریخی هیرکانی به شمار می‌روند که ایجاد حساسیت در مردم و مسئولان برای حفظ آن ضرورت دارد.

انتهای پیام/ع


بررسی وضعیت محیط زیست با همراهی ۱۲۰ هنرمند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همراهی ۱۲۰ هنرمند با محیط زیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..