تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اقامت در هتل و صرف بهترین غذا با ارائه پیامک تقلبی!

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  سرهنگ"حسین بیات مختاری" فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور  گفت: با دریافت مرجوعه قضائی از سوی مالک یک هتل در شهر نیشابور مبنی بر کلاهبرداری موضوع در دستور کار تیمی از کارآگاهان دایره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی اظهارات مالباخته این پرونده مشخص شد که مردی جوان پس از اقامت یک روزه در هتل با ارائه یک پیامک تقبلی مبنی بر واریز وجه به حساب عابربانک صندوق دار کلاهبرداری و محل را ترک کرده است.

سرهنگ بیات مختاری تصریح کرد:ماموران این فرماندهی در هنگام رسیدگی به پرونده متوجه شدند گزارش‌های دیگری نیز از برخی هتل‌ها در شهرستان‌های دیگر و هم چنین فروشگاه‌های بزرگ مبنی بر کلاهبرداری با همین شیوه به مرکز ۱۱۰ اعلام شده که رسیدگی به پرونده با جدیت بیشتری در دستور کار قرار گرفت.

کارآگاهان پلیس آگاهی در ادامه تحقیقات پلیسی و با استفاده از بانک اطلاعاتی مجرمان سابقه دار متهم ۳۶ ساله را که غیر بومی است شناسایی و با اخذ نیابت قضائی در یک اقدام غافلگیرانه و ضربتی دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: تاکنون ۶ نفر شاکی از شهرستان‌های مختلف استان جمعاً به مبلغ ۷۰ میلیون ریال کلاهبرداری جهت پیگیری پرونده خود به پلیس آگاهی مراجعه و تحقیقات هم چنان ادامه دارد.


فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور در پایان خطاب به شهروندان توصیه کرد: رسانه‌های خبری همواره اخبار مربوط به کلاهبرداری‌های ریز و درشتی را منعکس می‌کنند که مهم‌ترین دستاورد این اخبار، می‌تواند عبرت‌آموزی مردم باشد؛ اما متأسفانه این گونه نیست و بیشتر افراد جامعه تصور می‌کنند که این حوادث فقط برای دیگران اتفاق می‌افتد و خودشان از این قاعده مستثنی هستند؛ لذا از شهروندان درخواست می‌شود به هشدار‌ها و توصیه‌های پلیس توجه تا فرصت ارتکاب جرایم از شیادان سلب شود.

انتهای پیام//ف.ج

دستگیری عامل کلاهبرداری از هتل‌ها و مراکز تجاری نیشابور



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اقامت در هتل و صرف بهترین غذا با ارائه پیامک تقلبی!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..