تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رضایت مندی حجاج و خانوده‌های آنان از نحوه خدمات رسانی در فرودگاه مشهد

رضایت مندی حجاج و خانوده‌های آنان از نحوه خدمات رسانی در فرودگاه مشهدمحمد باقر قاسم زاده در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  با بیان اینکه نحوه خدمات رسانی باعث رضایت مندی حجاج و خانوده‌های آنان شده است. افزود: با ارائه تسهیلات و تخصیص امکانات ویژه‌ی حج تمتع ۹۶ نظیر کاهش زمان ایستایی مسافران در گیت‌های بازرسی، مدیریت ترافیک مبادی ورودی و خروجی، آماده سازی پارکینگ خودروها، افزایش دستگاه‌ها و گیت‌های بازرسی، افزایش خدمات رفاهی بدنبال برآوردن مطالبات حج گزاران و ثبات در کیفیت خدمات فرودگاهی هستیم.

وی تصریح کرد: آموزش کارکنان دست اندرکار عملیات حج تمتع ۹۶، استفاده از مسیر جدید دسترسی خودرو‌ها از ترمینال سه به بزرگراه شهید کلانتری با هدف تسهیل در تردد خودروی زائران و مستقبلین، جانمایی تابلو‌های راهنما و بنر‌های اطلاع رسانی در مسیر دسترسی فرودگاه و ترمینال پرواز‌های ورودی خارجی، ساماندهی ناوگان تاکسیرانی فرودگاه، افزایش چرخ دستی ها، بروز رسانی امکانات و ظرفیت‌ها از دیگران تسهیلات ارائه شده به زائران می‌باشد.

قاسم زاده با اشاره به اینکه عملیات بازگشت حاجیان خراسانی از بیت الله الحرام از ۱۷ شهریور ۹۶ آغاز شده است تاکید کرد: روند بازگشت حجاج خراسانی تا ۲۸ شهریورماه سال جاری ادامه می‌یابد.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی یادآور شد: بیش از ۱۰ هزار زائر از استان‌های خراسان شمالی و رضوی در قالب ۷، ۴ کاروان و با ۳، ۷ پرواز ایرلاین سعودی از طریق فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد به وطن بازخواهند گشت.


انتهای پیام//م. ه.

پیگیری مطالبات حج گزاران در فرودگاه مشهد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رضایت مندی حجاج و خانوده‌های آنان از نحوه خدمات رسانی در فرودگاه مشهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..