تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آیین تکریم بازنشستگان دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شد

دکتر ابوالفضل ایرانی خواه رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم:

  به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم  ؛  دکتر علی اصغر اکرمی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی قم در این مراسم گفت: بازنشستگان نقش ارزنده ای در جامعه داشته و تکریم آنها جزو وظایف ذاتی ماست که همواره به این امر افتخار می کنیم.

وی بیان داشت: اقدامات گسترده ای طی سال گذشته به همت مدیران و کارمندان دانشگاه علوم پزشکی قم در راستای ارتقا سلامت و بهداشت جامعه انجام شد، که راه اندازی بیمارستان فرقانی و همچنین احداث دو کلینیک ویژه و راه اندازی بیمارستان شهدا در آینده نزدیک از جمله آنهاست.

دکتر ابوالفضل ایرانی خواه رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم نیز در این مراسم با اشاره به اهمیت استفاده مناسب از عمر و زندگی گفت: عمر انسان به سرعت در حال گذران و سپری شدن است و از این رو باید از لحظه لحظه های زندگی استفاده نموده و به بهترین شکل از آن بهره ببریم.

وی بیان داشت: با وجود همه سختی ها، اقدامات ارزشمندی به همت 5 هزار کارمندان فرهیخته دانشگاه علوم پزشکی قم در استان به جای مانده که مردم همواره شاهد اثرات آن هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم به اجرای طرح تحول نظام سلامت در دولت یازدهم اشاره کرد و گفت: اجرای طرح تحول نظام سلامت یک انقلاب بود که برکات بسیاری را در حوزه سلامت و ارتقا شاخص های بهداشتی و درمانی به همراه داشته است.

دکتر ایرانی خواه تصریح کرد: در دولت دوازدهم نیز توجه به حوزه سلامت جزو اولویت ها است که باید با تلاش و همت مضاعف در گسترش اهداف این طرح بکوشیم.

وی تاکید کرد: کارهای زمین مانده در حوزه بهداشت و درمان و سلامت بسیار است که با همت شما عزیزان باید برطرف شده و شاهد رشد و شکوفایی باشیم.

در پایان این مراسم از بازنشستگان دانشگاه علوم پزشکی قم و کارمندان نمونه دانشگاه با اهدا لوح تقدیر شد.

 تجلیل از کارمندان نمونه

انتهای پیام/ت




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آیین تکریم بازنشستگان دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..