تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیش از 9 کیلوگرم مواد مخدر در قزوین کشف شد

ساعت: 15:05 منتشر شده در مورخ: 1396/06/26 شناسه خبر: 1194862

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان از کشف 9 کیلو و 500گرم موادمخدر از نوع تریاک با دستگیری یک سوداگر مرگ در این استان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ بیژن خدایی در گفت‌وگو با  صبح قزوین اظهار داشت: در پی گزارش رسیده مبنی بر اینکه فردی از یکی از استان های جنوبی قصد انتقال مقادیری مواد مخدر توسط یک دستگاه کامیونت به استان را دارد بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت. 

وی ادامه داد: ماموران عملیات ویژه بلافاصله پس از بررسی صحت و سقم موضوع با برنامه ریزی و هماهنگی مقام قضایی و با همکاری پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان "بوئین زهرا" وارد عمل ونسبت به کنترل محور های ورودی اقدام کردند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان تصریح کرد: ماموران در حین کنترل محورها کامیونت مورد نظر را که در محور ساوه به بوئین زهرا پارک و راننده در حال استراحت بود شناسایی و در یک عملیات ضربتی راننده را دستگیر و در بازرسی از خودرو مقدار 9 کیلو و 500 گرم موادمخدر از نوع تریاک را به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود کشف کردند. 

وی اضافه کرد: در این خصوص خودرو توقیف و متهم پس از انتقال به مقر پلیس و تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قانونی معرفی شد. 

خدایی ضمن تشکر از همکاری و مشارکت مردم با پلیس در زمینه مبارزه با مواد مخدر از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در زمینه فعالیت افراد در تهیه و توزیع مواد مخدر را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند. 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیش از 9 کیلوگرم مواد مخدر در قزوین کشف شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..