تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اشتغال473 نفر مددجوی کمیته امداد از طریق کاریابی

ساعت: 15:05 منتشر شده در مورخ: 1396/06/26 شناسه خبر: 1194859

سال گذشته بیش از 473 نفر مددجوی تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین از طریق کاریابی دارای شغل و درآمد شدند که بخش قابل توجهی از آن با همکاری موسسات کاریابی و مشاوره شغلی انجام شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ احمد اکبری، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان قزوین پیش از ظهر امروز(یکشنبه) در این نشست راهبردهای توانمند سازی مددجویان از طریق برنامه‌های کاریابی و تعامل با کارفرمایان را محوری اساسی در خدمات کمیته امداد دانست و بیان کرد: ارتباط مستقیم با کارفرما، اجرای طرح های خودکفایی اعضای خانوار مددجو،خوداظهاری مددجو، شرکت‌های خدماتی و طرح های کارآفرینی از انواع اقدامات و فعالیت های اشتغال در طرح های کاریابی است. 


وی ادامه داد: اجرای طرح‌های خود اشتغالی و ایجاد فرصت های شغلی مناسب برای خانواده‌های نیازمند با برنامه های موثر و کارآمد، در رأس اهداف و سیاست های کمیته امداد قرار دارد از این رو با توجه به شرایط مددجویان مورد حمایت کمیته امداد، زمینه های اشتغال این افراد در شرکت ها، بنگاه های خصوصی و دولتی فراهم می شود. 

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان قزوین افزود: کمیته امداد در اجرای توانمندسازی و خوداتکایی مددجویان، نیاز کارفرمایان به نیروی کار را احصا و با ارائه آموزش های لازم در مراکز فنی و حرفه ای به مددجویان، اشتغال آموزش دیدگان را از طریق معرفی مستقیم به کارفرمایان و موسسات کاریابی و شرکت های خدماتی پیگیری می کند. 

وی با اشاره به ارائه بسته‌های تشویقی کاریابی برای مددجویان اعلام کرد: بسته‌های تشویقی شامل پرداخت حق بیمه سهم کارفرما و حق الزحمه کاریابی است که علاوه بر آموزش‌های مهارتی به متقاضیان ارائه می شود. 

اکبری خاطرنشان کرد: کمیته امداد به منظور ایجاد انگیزه در کارفرمایان بنگاه‌های تولیدی و خدماتی جهت اشتغال کارجویان مورد حمایت، حق بیمه سهم کارفرمایی مددجویانی که نزد کارفرمایان مشغول به کار شوند را طی دوسال پرداخت می‌کند که در سال اول ۱۰۰ درصد و در سال دوم ۵۰ درصد (تا سقف حداقل حقوق و دستمزد مصوب شورای عالی اشتغال در سال اجرا) به کارفرمایان پرداخت می‌شود. 

وی با اشاره به اقدامات انجام شده درزمینه اشتغالزایی توضیح داد: سال گذشته بیش از 473 نفرمددجوی تحت حمایت این نهاد از طریق کاریابی دارای شغل و درآمد شدند که بخش قابل توجهی از آن با همکاری موسسات کاریابی و مشاوره شغلی انجام شد که برای سال جاری برنامه ایجاد اشتغال از طریق کاریابی به میزان 703 نفر برنامه ریزی شده است. 

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان قزوین گفت: توجه به مشاغل خانگی و زودبازده یکی از برنامه‌های محوری در اشتغال زایی برای مددجویان است چراکه به سرمایه اندکی به نسبت سایر برنامه‌های اشتغال زایی نیازمند است.

وی یادآورشد: سال گذشته در زمینه مشاغل خانگی مبلغ یک میلیارد 140 میلیون تومان به 447 نفر تسهیلات اعطا شده است که یک میلیارد و 100 میلیون تومان از محل منابع امداد و 300 میلیون تومان از محل منابع بانکی بوده است. 
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اشتغال473 نفر مددجوی کمیته امداد از طریق کاریابی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..