تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کمک ۱۱ میلیارد تومانی زنجانی‌ها در جشن عاطفه‌ها/ اقلام تا پایان شهریورماه بین دانش آموزان نیازمند توزیع می‌شود

ساعت: 14:42 منتشر شده در مورخ: 1396/06/26 شناسه خبر: 1194699

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت:  از ابتدای شهریورماه تاکنون خیران زنجانی با مشارکت در جشن عاطفه‌ها نزدیک به یک میلیارد و۱۰۰میلیون تومان به‌منظور تأمین هزینه‌های تحصیلی دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان کمک کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش زنجانم، هدایت صفری امروز در جمع خبرنگاران برگزاری جشن عاطفه‌ها را با هدف جذب کمک‌های مردمی برای تأمین هزینه‌های تحصیلی دانش آموزان تحت حمایت این نهاد دانست و اظهار داشت: برگزاری جشن در دو مرحله برنامه‌ریزی‌شده است  که مرحله اول در طی روزهای ۲۳ و ۲۴ شهریورماه در ۴۲۸ پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی در معابر ، مساجد ، مراکز نیکوکاری و مصلی های نماز جمعه استان زنجان برپا شد.

وی با اعلام اینکه 3 هزار و ۴۲۶ دانش‌آموز نیازمند از خدمات کمیته امداد استان زنجان بهره‌مند هستند، تصریح کرد: از آغاز اجرای طرح جشن عاطفه ها در استان بالغ بر یک میلیارد و۱۰۰میلیون تومان جمع آوری شده است.

*افزایش ۱۷ درصدی مشارکت خیران در جشن عاطفه های امسال 

این مقام مسئول با بیان اینکه مشارکت زنجانی‌ها در جشن عاطفه‌های امسال نسبت به آمار نهایی سال گذشته ۱۷ درصد افزایش دارد، عنوان کرد: از مجموع مشارکت خیران زنجانی در جشن عاطفه‌ها ۲۰۰ میلیون تومان به‌صورت نقد ونزدیک به ۹۰۰میلیون تومان در قالب کمک‌های غیر نقدی ازجمله لوازم‌التحریر ، کیف و کفش و پوشاک بوده است.

صفری بیشترین مشارکت ازنظر کمی در جشن عاطفه‌های امسال را مربوط به شهرستان زنجان با رقم ۳۷۷ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: خیران ایجرودی با افزایش ۶۶ درصدی مشارکت در جشن عاطفه‌های امسال نسبت به آمار نهایی سال گذشته بیشترین مشارکت را در این جشن ازنظر کیفی داشتند.

وی خاطرنشان کرد:  کمک‌های مردمی جمع‌آوری‌شده درمرحله اول جشن عاطفه‌ها به‌صورت هدفمند بین این گروه از جامعه هدف تا پایان شهریورماه توزیع می‌شود.

*برپایی مرحله دوم جشن عاطفه ها ۱۹ مهر در سطح مدارس استان 

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از اجرای مرحله دوم جشن عاطفه‌ها در مدارس استان خبر داد و تصریح کرد: برگزاری جشن عاطفه ها در مدارس نیز با هدف نهادینه کردن فرهنگ انفاق ، احسان و نیکوکاری در بین دانش آموزان و جمع‌آوری کمک‌های مردمی در روز ۱۹ مهرماه برگزار می‌شود.

وی افزود: ۵۶۳ پایگاه در سطح مدارس استان زنجان به‌منظور جمع‌آوری کمک‌های دانش آموزان و اولیای آن‌ها دایر می‌شود.

این مقام مسئول یادآور شد: کمک‌های جمع‌آوری‌شده درقالب جشن عاطفه ها در هر مدرسه نیز با حفظ عزت نفس و کرامت انسانی در همان مدرسه و بین دانش آموزان نیازمند با نظارت کمیته امداد توزیع می‌شود.

وی با دعوت از اقشار مختلف برای مشارکت در تأمین هزینه تحصیلی دانش آموزان نیازمند ،بیان کرد:خیران با مراجعه به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری و یا با شماره‌گیری #۰۲۴*۸۸۷۷* به دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد کمک کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کمک ۱۱ میلیارد تومانی زنجانی‌ها در جشن عاطفه‌ها/ اقلام تا پایان شهریورماه بین دانش آموزان نیازمند توزیع می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..