تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جلسه هماهنگی و برنامه ریزی همایش شیرخوارگان حسینی در شاهین دژ برگزار شد+تصاویر

ساعت: 15:31 منتشر شده در مورخ: 1396/06/26 شناسه خبر: 1194765

صبح امروز جلسه هماهنگی و برنامه ریز همایش روزجهانی حضرت علی اصغر (ع) با حضور مسئولین شهرستانی در سالن جلسات فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از شاهین پیام صبح امروز با حضور مسئولین شهرستانی جلسه هماهنگی و برنامه ریزی همایش شیرخوارگان حسینی در سالن جلسات فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ برگزار شد.

سرهنگ دوم پاسدار نوبخت عباسیان جانشین فرمانده سپاه شاهین دژ ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و ۷۲ تن از یاران باوفایش،اجرای همایش شیرخوارگان حسینی را از جمله همایش هایی عنوان کرد که رعشه به اندام دشمنان اسلام و مسلمین خواهد انداخت و شرکت خیل عظیم عاشقان حسینی در این همایش نمایانگر عشق و ارادت خالصانه مسلمین به آنحضرت است.

وی گفت : غرب و دشمنان مسلمین وقتی نظاره گر این همایش هستند درصدد اشاعه ضد فرهنگی این برنامه هستند تا با ایجاد تشویش در اذهان عمومی مسلمانان اعتقادات قلبی آنان را کمرنگ سازند اما جذبه ای که امام حسین (ع) دارد عشق و علاقه و ارادت قلبی مسلمین علی الخصوص ملت ایران به آنحضرت را به جوشش درمی آورد.

سایر اعضای جلسه نیز  پیشنهادات و نظرات خود جهت اجرای باشکوه و با عظمت این همایش را ارائه نمودند و مقرر گردید این همایش روز جمعه مورخه سی و یکم شهریور همزمان با سراسر کشور در مسجد رسول اکرم (ص) شاهین دژ،مسجد جامع محمودآباد و مهدیه کشاورز راس ساعت ۹ صبح برگزار گردد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جلسه هماهنگی و برنامه ریزی همایش شیرخوارگان حسینی در شاهین دژ برگزار شد+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..