تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وحدت ملی در سایه امنیت مرز ممکن است/ لزوم توجه به کشاورزی منطقه

ساعت: 15:31 منتشر شده در مورخ: 1396/06/26 شناسه خبر: 1194889

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه وحدت ملی تنها در سایه امنیت مرز ممکن است، گفت: سرمایه گذاری در مناطق مختلف ضامن اشتغالزایی دائم برای جوانان به شمار می رود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از اروم نیوز،قربانعلی سعادت در جلسه شورای اداری آذربایجان غربی که با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: مرزهای ما امن هستند. با هیچ کجای کشور قابل مقایسه نیستیم و انسجام و وحدت ملی در استان حاکم است.

وی افزود: آمادگی کامل برای مقابله با همه توطئه های دشمنان در آذربایجان غربی وجود دارد.


استاندار آذربایجان غربی، نبود سرمایه گذاری برای ارتقای صنعت کشاورزی را مشکل اصلی در این زمینه برشمرد و تصریح کرد: نبود سرمایه گذاری باعث شده تا مردم به کشاورزی سنتی روی آورند.


وی، ارتقای بخش کشاورزی را نجات دهنده مردم دانست و ابراز کرد: هیچ بهره وری در این بخش برای مردم و استان نداریم و به همین دلیل نیازمند توجه ویژه در این خصوص هستیم.


سعادت، تامین بودجه برای اتمام پروژه های نیمه تمام را خواسته اصلی مدیریت استان دانست و تاکید کرد: بر اساس برنامه ریزی ها، در همه دهستان های مرزی واحدهای اشتغالزایی ایجاد می شود و برای اولین بار از محل درآمدهای بازارچه مرزی پیرانشهر در این منطقه واحدهای اشتغالزایی ایجاد خواهد شد تا سرمایه گذاران بتوانند برای اشتغالزایی منطقه تلاش کنند.


وی، در پایان سخنان خود ابراز داشت: پیشنهاد می دهیم تا تسهیلات هزار میلیارد ریال برای کارخانجات کنسانتره منطقه ارائه شود تا بحث خرید محصولات مازاد کشاورزان نیز انجام شود و به این ترتیب پاسخگوی کشاورزان نیز باشیم.
انتهای پیام/
 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وحدت ملی در سایه امنیت مرز ممکن است/ لزوم توجه به کشاورزی منطقه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..