تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پارس آبادی ها چشم به راه تکمیل کتابخانه مرکزی+عکس

ساعت: 16:31 منتشر شده در مورخ: 1396/06/26 شناسه خبر: 1194910

بلاتکلیفی کتابخانه مرکزی پارس آباد 9 ساله شد!

کتابخانه مرکزی شهرستان پارس آباد این روزها در حد اسکلت‌بندی باقی مانده است و با گذشت 9 سال از کلنگ احداث آن این پروژه تنها 20 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آران مغان، پروژه احداث کتابخانه مرکزی شهرستان پارس آباد از سال 87 آغاز شد و در همان روزها قرار بر این بود تا این طرح ظرف مدت زمان چند سال به بهره برداری برسد اما متأسفانه تاکنون با وجود قول های متعدد مسئولان برای تکمیل این طرح بسیار مهم در حوزه فرهنگی به دلیل کمبود اعتبار تاکنون راکد مانده است.

این کتابخانه که قرار بود در زمینی به مساحت دو هزار و 400 متر مربع در سه طبقه تکمیل و مورد استفاده مردم فرهنگ دوست پارس آباد مغان قرار گیرد، این روزها در حد اسکلت‌بندی باقی مانده است و با گذشت 9 سال از کلنگ احداث آن، این پروژه تنها 20 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

اهمیت تکمیل و بهره برداری از این پروژه آنجا روشن تر می شود که پارس آباد مغان متاسفانه در زمینه سرانه فضای کتابخانه ای در جایگاه مناسبی قرار نداشته و جزء شهرستانهای انتهایی جدول در میان شهرهای مختلف کشور محسوب می شود.

از سوی دیگر روند کند تکمیل پروژه کتابخانه مرکزی پارس آباد مغان تاکنون موجب شده تا انتقادات بسیاری از این وضعیت از سوی مردم مطرح شود، پروژه ای که مطابق برخی اظهار نظرها نزدیک به 9 سال است که مردم پارس آباد معطل نگه داشته است.

کتابخانه مرکزی پارس آباد در کنار کتابخانه های عمومی شهید رجایی و باهنر این شهر، پروژه‌ای است که می‌تواند بخش زیادی از کمبودهای موجود در زمینه فضای کتابخانه‌ای مرکز پارس آباد را رفع کند، در همین راستا مدیرکل کتابخانه های عمومی استان  اردبیل در گفت و گو با آران مغان بیان کرد: امسال با حمایت هایی که از سوی استاندار و فرماندار شهرستان پارس آباد صور گرفته است، 500 میلیون تومان برای این پروژه اختصاص یافته که متولی تکمیل این پروژه کتابخانه های عمومی خواهد بود.

رباب عزیزخانی با بیان اینکه مردم فرهنگی شهرستان پارس آباد بی صبرانه منتظر تکمیل این کتابخانه مرکزی هستند، گفت: با تخصیص اعتبارات مورد نیاز این پروژه در سال آینده یا در نزدیکترین زمان به اتمام خواهد رسید.

وی تصریح کرد: با توجه به مشارکت فعالانه شهروندان پارس آبادی در امور خیریه انتظار این است نیکوکاران این منطقه نیز آستین همت را بالا زده و در ساخت، تکمیل و تجهیز کتابخانه مرکزی یاریگر ما باشند.

 به هر حال به نظر می رسد با توجه به نیاز شهرستان پارس آباد مغان به احداث این کتابخانه باید هرچه سریعتر زمینه تخصیص اعتبارات مورد نیاز به این پروژه فراهم شود تا بالاخره بعد از گذشت نزدیک به یک دهه پارس آباد مغان شاهد بهره برداری از کتابخانه مرکزی باشد.

580

///

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پارس آبادی ها چشم به راه تکمیل کتابخانه مرکزی+عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..