تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عاشورا عرصه کارشناسی است،دین شناسان باید در این زمینه به مردم و جوانان خط بدهند

ساعت: 15:50 منتشر شده در مورخ: 1396/06/26 شناسه خبر: 1194860

در آستانه محرم نشست ماهانه روحانیون بندرترکمن در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آوای ترکمن ، در این نشست حجت الاسلام جعفر کوهستانی با اشاره به دهه اول محرم اظهار داشت:دهه اول ماه محرم دهه امر به معروف است لذا در این ایام باید در کنار عزاداری و مرثیه‌سرایی شهدای قیام کربلا،توجه به اهداف امام حسین(ع) از این قیام و حرکت در راستای آنها باید در اولویت قرار گیرد. 

مسوول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بندرترکمن با اشاره به اینکه شورحسینی باید همراه با شعور باشد افزود: حماسه عاشورا تلفیقی از شور و شعور است لذا شور حسینی باید همراه با شعور باشد. 
وی ادامه داد:متاسفانه دشمنان با سوء استفاده از شور حسینی درصدد بیراهه کشاندن آن هستند لذا عرصه عاشورا عرصه کارشناسی است و این دین شناسان هستند که باید در این زمینه به مردم و جوانان خط بدهند.
حجت الاسلام کوهستانی با اشاره به اهمیت احیای نماز و اقامه نماز ظهر عاشور تصریح کرد: خروجی دهه محرم و آیین‌های عزاداری امام حسین(ع) باید در صفوف به هم فشرده نماز ظهر عاشورا و نمازهای جماعت متجلی شود.
وی اذعان داشت: یکی از اهداف امام حسین( ع ) از قیام عاشورا احیاء نماز بود و ایشان حتی در میان کارزار جنگ نیز خواندن نماز جماعت را فراموش نکردند که این امر حاکی از اهمیت این واجب الهی است. 
مسول اداره تبلیغات اسلامی بندرترکمن با اشاره به بحث بصیرت افزایی و دشمن شناسی نیز خاطر نشان کرد:امروز باید با بصیرت و دشمن‌شناسی برای مقابله با ترفندهای دشمنان آماده بود چرا که با هرگونه سستی و غافل شدن در این حوزه خسارت‌های جبران ناپذیری را، با وجود ابزارهای نوین دشمن به‌ ویژه در حوزه اجتماعی متحمل خواهیم شد ، بنابراین دفاع تمام‌ قد فقط در سایه بصیرت و آگاهی میسر خواهد شد.
حجت الاسلام کوهستانی با اشاره به حضور پرشور و حداکثری جوانان و نوجوانان در مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان، تاکید کرد: فطرت پاک جوانان آمادگی پذیرش و دریافت حقایق را دارد که در صورت هدایت صحیح ، نتیجه و بهره بهتری را به همراه دارد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عاشورا عرصه کارشناسی است،دین شناسان باید در این زمینه به مردم و جوانان خط بدهند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..