تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استقبال از دیدار ظریف و تیلرسون در نیویورک /نعمتی: وزیرخارجه باید حرف‌های خود را به آمریکایی‌ها بزند

استقبال از دیدار ظریف و تیلرسون در نیویورک /نعمتی: وزیرخارجه باید حرف‌های خود را به آمریکایی‌ها بزند

بهروز نعمتی درحاشیه مراسم ختم برادر حسین مرعشی درباره نشست مجمع عمومی سازمان ملل و حضور رییس‌جمهوری و نمایندگان ایران در این نشست گفت: این جلسه بسیار خوب خواهد بود و فکر می‌کنم ظریف می‌تواند حرف‌های خود را به تیلرسون بزند.

وی افزود: باتوجه مباحثی که مطرح است و نیز باتوجه به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه باید با همه کشورها بجز اسرائیل مذاکره کنیم، فکر می‌کنم برگزاری این جلسات حائز اهمیت خواهد بود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس همچنین در واکنش به سوالی درباره احتمال ایراد سخنرانی ترامپ علیه ایران گفت:‌ فکر می‌کنم چنین اظهارنظرها و سخنرانی‌هایی دیگر نتواند اثرگذار باشد؛ چرا که دنیا ترامپ را می‌شناسد و مواضع ما نیز روشن و مشخص است.

سخنگوی هیات رییسه مجلس در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که آیا برنامه‌ای برای برگزاری جلسه ظریف و تیلرسون در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل وجود دارد، گفت: به هر حال این جلسه در حاشیه جلسه ۵+۱ اتفاق می‌افتد و قاعدتاً آقای تیلرسون وزیر امور خارجه آمریکا و یکی از اعضای گروه ۵+۱ است.

نعمتی همچنین در پاسخ به سوال دیگری درخصوص رایزنی اعضای عضو مجمع نمایندگان استان تهران درمورد انتخاب گزینه اصلح برای استانداری تهران گفت: جلساتی برگزار شده و جلسات دیگری نیز برگزار خواهیم کرد.

او در پاسخ به سوالی درباره این‌که آیا به‌جز ۳ گزینه‌ای که پیش از این مطرح کرده بود، گزینه‌های دیگری نیز مورد بحث قرار گرفته‌اند، گفت: ظاهراً گزینه‌های دیگری نیز مطرح هستند. البته تا این لحظه مجمع نمایندگان تهران درباره هیچ‌کدام از گزینه‌ها به نتیجه قطعی نرسیده و لازم است بعد از بررسی‌های بیشتر اظهارنظر کنیم.

نعمتی در پایان با اشاره به برگزاری جلسه فردا بعدازظهر کارگروه بررسی گزینه‌های استانداری تهران در مجمع نمایندگان استان، از ادامه بررسی‌ها در این جلسه خبر داد.

بهروز نعمتی نماینده اصولگرای تهران در مجلس چندی پیش از «محسن مهرعلیزاده»، «انصاری لاری» و «محمدحسین مقیمی» به‌عنوان ۳ گزینه اصلی استانداری تهران خبر داده بود.

همزمان قاسم میرزایی نیکو نماینده اصلاح‌طلب مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس نیز گفت که گزینه‌های دیگری همچون «جواد امام»، «علی اوسط هاشمی»‌ و «حسین هاشمی»‌ استاندار فعلی تهران بجز ۳ گزینه مورد اشاره نعمتی مطرح هستند.

2929




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استقبال از دیدار ظریف و تیلرسون در نیویورک /نعمتی: وزیرخارجه باید حرف‌های خود را به آمریکایی‌ها بزند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..