تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشکل استقلال در آسیا بیشتر شد

شکایت دو بازیکن سابق تیم استقلال نیز به کنفدراسیون فوتبال آسیا رسید و مسئولان AFC نیز با ارسال نامه ای به باشگاه استقلال خواهان تعیین تکلیف در این باره شده اند.

به گزارش شمانیوز: در حالی که استقلالی ها امروز، روز پرالتهاب و عجیبی را پشت سر می گذراند یک نامه از سوی از کنفدراسیون فوتبال آسیا، اوضاع را برای این تیم برآشفته تر کرد.
نامه اخیر AFC که امروز به دست استقلالی ها رسید در رابطه با بدهی دو بازیکن سابق این تیم یعنی آرش برهانی و میلاد فخرالخدینی بود که شرایط را برای این تیم برهم زد. بازیکنانی که پیش از این تذکرات فراوانی را به مدیران استقلال داده بودند تا نسبت به تسویه حساب با خود اقدام کنند اما این اتفاق هرگز نیفتاد تا برهانی و فخرالدینی شکایت خود را تقدیم AFC کنند تا از بالاترین مرجع قضایی فوتبال در آسیا درخواست کمک کنند. اتفاقی که پیش از این نیز توسط آندو و کاوه رضلیی افتاده بود و بدین ترتیب آبی پوش، وضعیت نامساعدی برای حضور در آسیا پیدا می کنند.
در طرقابل نیز کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلالی ها خواسته است تا هرچه سریعتر نسبت به تعیین تکللیف درباره بدهی های خود بپردازند و با توجه به مدت زمان کم باقی مانده تا روز پایانی تعیین شده توسط AFC، این اتظار می رود از سوی تا آبی پوشان اتفاق خاصی نیفتاد تا همچنان آبی پوشان در انتظار رای های دیگر فیفا در رابطه با خود باشند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشکل استقلال در آسیا بیشتر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..