تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خط 4 مترو تهران به پردیس می رود

مدیر عامل شرکت عمران شهرهای جدید از مذاکره اولیه با شهرداری تهران برای اتصال خط ۴ مترو به شهر جدید پردیس خبر داد.

به گزارش شمانیوز، حبیب اله طاهرخانی با بیان اینکه، نقشه توسعه و تکمیل شبکه ریلی تهران و حومه، شامل 8 خط مترو درون شهری در پایتخت و حداقل 4 خط سریع السیر بین شهرهای حومه و پایتخت است، گفت: مطالعات اولیه برای احداث مترو از شهر جدید پردیس به شهر تهران انجام شده و بنا داریم در دوره جدید مدیریت شهری تهران، با تمرکز بر سیاست شهرسازی ریل پایه، امکان اتصال خط 4 مترو تهران به شهر جدید پردیس را فراهم کنیم.

مدیر عامل شرکت عمران شهرهای جدید تصریح کرد: مهمترین چالش سکونتی در شهرهای جدید اطراف تهران، خلاء شبکه حمل و نقلی سریع و ارزان قیمت است که مترو، می ­تواند این نقیصه را بر طرف کند.

طاهرخانی در مراسم افتتاح 3 هزار و 218 واحد مسکونی مهر در شهر جدید پردیس گفت:‌ افتتاح­ های مسکن مهر در دولت یازدهم و همین طور در دولت دوازدهم، بر اساس تکمیل خدمات محله ­ای مسکن مهر انجام می­ شود به این معنا که دولت از افتتاح­ های زودرس مسکن مهر خودداری می­ کند.

طاهرخانی یکی از دلایل طولانی شدن افتتاح ­های مسکن مهر را تلاش برای ساخت و تکمیل مدارس، واحدهای خدماتی و همین طور مساجد در محله­ های مسکن مهر عنوان کرد و گفت:‌ کل واحدهای مسکونی مهر در شهر جدید در بیش از 20 محله احداث شده که تا پایان دولت دوازدهم، همه این واحدها تحویل متقاضیان خواهد شد.

طاهرخانی همچنین بر تکمیل خدمات روبنایی و تامین خدمات زیر بنایی در محله­ های مسکن مهر در شهرهای جدید به خصوص در شهر جدید پردیس تاکید کرد.

در 17 شهر جدید موجود در کشور، نزدیک به 400 هزار واحد مسکونی مهر ساخته شده که تا کنون حدود 200 هزار واحد از آنها تحویل متقاضیان شده است.

منبع:پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خط 4 مترو تهران به پردیس می رود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..