تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معنوی‌نژاد: قدم به قدم و با برنامه بازی کردیم

۶۰۰۶۶۳

۱۶۳۶  بازدید

دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران گفت: در مسابقات جام قهرمانان بزرگ قدم به قدم و با برنامه بازی کردیم تا در آخر موفق به کسب سکوی سوم شدیم.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از سایت فدراسیون والیبال، محمد جواد معنوی‌نژاد پس از پیروزی 3 بر 2 برابر فرانسه در مسابقات جام قهرمانان بزرگ اظهار داشت: عملکرد مطلوبی در مسابقات داشتیم. در مسابقه نخست با پیروزی برابر ایتالیا قدم اول را محکم برداشتیم و این موضوع انگیزه ما را برای کسب سکو افزایش داد.

وی افزود: در این رقابت‌ها قدم به قدم و با برنامه بازی کردیم تا در آخر موفق به کسب سکوی سومی شدیم. حتی پس از مسجل شدن مقام سومی‌مان در جام قهرمانان بزرگ می‌دانستیم باید برابر قهرمان لیگ جهانی با انگیزه بالایی بازی کنیم زیرا می‌خواستیم این رقابت‌ها را با پیروزی به پایان برسانیم.

وی در خصوص عملکرد خود به خصوص در بازی با فرانسه هم گفت: در یک تورنمنت با این اهمیت، قطعاً باید تک تک بازیکنان عملکرد مناسبی داشته باشند تا تیم نتیجه بگیرد. من هم به عنوان عضو کوچکی از این تیم امیدوارم توانسته باشم عملکرد مناسبی را برای تیم ملی ارائه کرده باشم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معنوی‌نژاد: قدم به قدم و با برنامه بازی کردیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..