تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعلام آمادگی معاونت زنان برای همکاری با آموزش و پرورش در حوزه مهارت‌های زندگی

اعلام آمادگی معاونت زنان برای همکاری با آموزش و پرورش در حوزه مهارت‌های زندگیبه گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  معصومه ابتکار معاون امور زنان ریاست جمهوری در نشست هک اندیشی با آموزش و پرورش که صبح امروز در مرکز توحید برگزار شد، عنوان کرد: آموزش و پرورش نهادی زندگی محور است و باید مهارت های زندگی برای دانش آموزان تبیین شود.

وی افزود: کشور با رویکرد اقتصاد مقاومتی باید خانواده هایی سالم داشته باشد، بنیان های خانواده از مدرسه شکل می گیرد بنابراین ضرورت مهارت های زندگی احساس می شود.

معاون امور زنان رئیس جمهور بیان کرد: آموزش و پرورش با دستگاه های دیگر برای مهارت های زندگی کار می کند و با توجه به اینکه آموزش و پرورش کانون توجه است این امر ضرورت بسیاری دارد.

ابتکار تصریح کرد: معاونت امور زنان آمادگی کامل برای همکاری و توسعه فعالیت ها با آموزش و پرورش دارد.

انتهای پیام/

همکاری معاونت زنان  با آموزش و پرورش در حوزه مهارت‌های زندگی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعلام آمادگی معاونت زنان برای همکاری با آموزش و پرورش در حوزه مهارت‌های زندگی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..