تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«کوی نشاط» رادیو ایران تولد دو سالگی‌اش را جشن گرفت/ پخش فصل سوم از هفته وحدت

کوی نشاط رادیوایران سه ساله شدبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از  شبکه رادیویی ایران؛ در جشن دو سالگی برنامه «کوی نشاط» که با حضور بازیگران و عوامل این برنامه طنز در استودیوی یک ساختمان شهدای رادیو برگزار شد، بهنام احمدپور مدیر رادیو ایران درباره اتفاق مثبت و خوبی که در شبکه صورت گرفته است، گفت: اکنون مخاطبان فعال شدند و سهم عمده‌ای در تولید محتوا از جمله محتوای طنز دارند.

او با بیان اینکه یکی از در خواست‌های اصلی مخاطبان رادیو ایران، افزایش زمان برنامه‌های طنز بود، اظهار کرد: در گذشته دو برنامه طنز «جمعه ایرانی» و «کوی نشاط» وجود داشت که در حال حاضر برنامه‌های کوتاه‌مدتی نیز برای ایام هفته طراحی شده است؛ «بادکنک، نه آب خنک»، «نیشدارو»، «چهارخونه» و برنامه‌های کوتاهی که برای فواصل پخش طراحی شده است. ضمن اینکه کارهای ویژه‌ای که مردم تولید می‌کنند و از طریق شبکه های اجتماعی برای رادیو ایران می فرستند، نیز قابل تقدیر است.

احمدپور با بیان اینکه برنامه «کوی نشاط» با قوت بیشتری ادامه پیدا خواهد کرد، گفت: مواردی هست که حتماً باید به مرور زمان رفع شود. ما به متن‌های قوی نیاز داریم و باید سعی کنیم از متن‌هایی استفاده کنیم که زحمت دوستان بازیگر و تهیه‌کننده به ثمر بنشیند.

مدیر رادیو ایران با بیان اینکه برنامه «کوی نشاط» از جمله برنامه‌های پر مخاطب رادیو ایران است، خاطرنشان کرد: شبکه علاقه‌مند است که این برنامه با کیفیت و با محتوای بیشتری به کار خود ادامه دهد.

حمیدرضا افتخاری مدیر گروه ورزش و تفریحات این شبکه رادیویی، با بیان اینکه امروز فصل دوم کوی نشاط تمام می شود و به خاطر ایام محرم و صفر، عوامل این برنامه دوماه استراحت می کنند، گفت: با آقای ساعی (تهیه کننده) صحبت شده که باز مهندسی در برنامه صورت گیرد.

وی ادامه داد: این تعطیلی دوماهه بهترین فرصت برای ارزیابی نقاط ضعف و آسیب های احتمالی برنامه است. همچنین چون ضبط‌های آخر این برنامه در بیرون از استودیو و در جمع مردم صورت گرفته، بایستی نقاط قوت و ضعف این طرح نیز واکاوی شود.

افتخاری تصریح کرد: فصل سوم کوی نشاط در هفته وحدت با فرم جدید و تغییراتی از آنتن رادیو ایران پخش خواهد شد. ممکن است بخش هایی که اقبال کمتری به آن بوده، حذف شود. تقویت حوزه نویسندگی طنز و اضافه شدن سرپرست نویسندگان و بازنگری در حوزه کارگردانی، از جمله تغییراتی است که اعمال می شود.

وی تصریح کرد: با وجود اینکه برنامه «کوی نشاط» صبح‌های پنج‌شنبه پخش می شود؛ برنامه‌ای پر مخاطب است و شنونده خوبی هم دارد. همین کار ما را سخت‌تر می‌کند.

در انتهای این جشن، احمدپور مدیر رادیو ایران با اهدای لوح سپاس از عوامل این برنامه طنز  تجلیل کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««کوی نشاط» رادیو ایران تولد دو سالگی‌اش را جشن گرفت/ پخش فصل سوم از هفته وحدت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..