تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روز شمار برای اِتمام فیلمبرداری فیلم سینمایی «به وقت شام»

محمد خزاعی گفت: همچنان ساخت موسیقی فیلم سینمایی «امپراطور جهنم» توسط علیرضا علیقلی ادامه دارد.

به گزارش شمانیوز: محمد خزاعی در ارتباط با احتمال حضور فیلم سینمایی «امپراطور جهنم» گفت: هنوز واقعا چیزی مشخص نیست فیلم باید برخی از مراحلش به اتمام برسد و در نهایت در موردش تصمیم بگیریم.

او در ادامه درباره روند مراحل فنی فیلم گفت: تا به این لحظه مراحل فنی تقریبا به پایان رسیده است و در حال حاضر ساخت موسیقی فیلم را که علیرضا علیقلی بر عهده دارد همچنان ادامه دارد. اما برای اکران این فیلم زمان مشخصی در نظر نیست چرا که به دلیل موضوع ویژه‌اش باید شرایط مختلفی را در نظر گرفت و بحث حضور فیلم در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر هم به نکات زیادی بستگی دارد که باید مورد توجه قرار بگیرد.

او در پایان طی سخنانی کوتاه در ارتباط با مراحل تولید فیلم سینمایی «به وقت شام» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا گفت: فیلمبرداری این فیلم سینمایی همچنان ادامه دارد و طی چند روز آینده فیلمبرداری‌اش به پایان می‌رسد.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روز شمار برای اِتمام فیلمبرداری فیلم سینمایی «به وقت شام»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..