تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آذری جهرمی کسب نخستين مدال جهانی واليبال ايران را تبریک گفت

واکنش جهرمی به کسب نخستين مدال جهاني برای واليبال ايرانبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم ملی والیبال ایران در پنجمین و آخرین دیدار خود در جام قهرمانان قاره ها 2017، امروز یکشنبه 26 شهریور  به مصاف فرانسه رفت و در نهایت با نتیجه ۳ بر ۲ به سود تیم ایران به اتمام رسید.

ایران در حالی در این دیدار به پیروزی رسید که در دو ست ابتدایی توانست فرانسه را شکست بدهد ولی در ستهای سوم و چهارم مغلوب حریف خود شد. در ست آخر  ایران بود که توانست فرانسه را از پیش رو بردارد و در نهایت پیروزی را از آن خود کند.

پس از این پیروزی محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود به بازیکنان و مربیان و دست اندرکاران تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

آذری جهرمی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"کسب اولین مدال جهانی ایران در والیبال بسیار غرور آفرین بود. تبریک ویژه به بازیکنان و مربیان و دست اندرکاران تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران"

 واکنش جهرمی به کسب نخستين مدال جهاني برای واليبال ايران

انتهای پیام/

واکنش جهرمی به برد بازیکنان تیم ملی والیبال ایران برابر فرانسه



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آذری جهرمی کسب نخستين مدال جهانی واليبال ايران را تبریک گفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..