تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف محموله سیگار خارجی قاچاق درسروآباد

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،سردار مسعود خرم‌نیا گفت: مأموران پاسگاه انتظامی «اورامان» شهرستان سروآباد حین گشت‌زنی در حوزه استحفاظی خود متوجه حمل بار قاچاق توسط یک وانت شدند.

وی گفت: مأموران با تعقیب و گریز توانستند این خودرو را در ورودی روستای اورامان متوقف کنند.

فرمانده انتظامی استان کردستان تصریح کرد: در بازرسی از این خودرو تعداد، 740 هزارنخ سیگار خارجی قاچاق در قالب 74 عدد کارتن کشف شد.

خرم‌نیا با اشاره به ارزش یک میلیارد و 850 میلیون ریالی این تعداد سیگار خارجی افزود: در این راستا راننده دستگیر و خودرو به پارکینگ منتقل شد.

انتهای پیام/م

توقیف خودروی حامل سیگار قاچاق در سروآباد  



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف محموله سیگار خارجی قاچاق درسروآباد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..