تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزايش 8 هزار تخت به بخش اقامتی استان قم

مديركل ميراث فرهنگی، صنايع دستی و گردشگری استان قم

  به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم  ؛  عیسی رضایی  با بیان اینکه نزدیک 12 هزار تخت در استان وجود دارد اظهار کرد: این تخت‌ها در مجموع هتل‌ها، هتل آپارتمان، مهمان‌پذیر و مسافرخانه قرار دارد تا افق چشم‌انداز 1404 باید این تعداد به 30 هزار تخت برسد.

وی خاطرنشان کرد: 12 هزار تخت برای اقامت 3 میلیون و 500 هزار نفر در طول سال پاسخگو است ولی اگر بخواهیم تا افق چشم‌انداز هشت تا 10 میلیون نفر را پوشش دهیم به حداقل همین میزان تخت نیازمند هستیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم با بیان اینکه اکنون حدود 30 هتل نیمه‌کاره در حال ساخت وجود دارد گفت: با بهره‌برداری از آنها حدود 8 هزار تخت طی سه تا چهار سال آینده به تخت‌های استان اضافه می‌شود و تخت‌های استان به 20 هزار تخت می‌رسد.

وی عنوان کرد: مجتمع‌های تفریحی توریستی در حال احداث و مناطق نمونه گردشگری در استان وجود دارد که در ماندگاری مسافر تأثیرگذار است باید برای گذراندن اوقات فراغت مسافران مجتمع‌های تفریحی و توریستی ایجاد شود زیرا در ماندگاری و نگهداری زائران می‌تواند مؤثر باشد.

رضایی با بیا اینکه در مجموع حدود 2 هزار و 700 میلیارد تومان بخش خصوصی در حال سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری است گفت: در این بخش نیازمند حمایت دستگاه‌های مختلف مانند شهرداری در بحث عوارض، بانک‌ها در زمینه تسهیلات و سایر ارگان‌های مرتبط هستیم که اگر پروژه‌های سرمایه‌گذاری شده به بهره‌برداری برسند بالغ بر 15 هزار نفر در بخش گردشگری به اشتغال می‌رسند.

افزايش 8 هزار تخت به بخش اقامتی استان قم

انتهای پیام/ت




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزايش 8 هزار تخت به بخش اقامتی استان قم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..