تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تكميل پروژه تحقيقاتی پاسخ به ادعای اقتباس قرآن

  به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم  ؛  حجت‌الاسلام محمدصادق یوسفی‌مقدم با اشاره به اهمیت بررسی و پاسخ به شبهات علیه قرآن اظهار کرد: سعی بر این است که به این شبهات پاسخ داده شود و ما موظف هستیم در زمینه شبهاتی که به ظاهر جنبه علمی دارند بررسی دقیق داشته و پاسخی عالمانه به این شبهات داده شود.

وی خاطرنشان کرد: یکی از شبهاتی که مطرح شده این است که قرآن کتاب انسانی است و کتاب آسمانی نیست در ذیل این موضوع که قرآن انسانی است شبهات فراوانی مطرح شده است.

رئیس پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن با اشاره به یکی از شبهات مطرح شده علیه قرآن گفت: یکی از شبهات مطرح شده این است که محتوا و مطالب قرآن کریم از منابع و مصادری مانند تورات، انجیل، متون زرتشتیان، اشعار جاهلی و محیط فرهنگ جاهلی اتخاذ شده است.

وی ادامه داد: این شبهه قصد دارد امین و راستگو بودن پیامبر اکرم(ص) را زیر سؤال ببرد و وحیانیت قرآن را مخدوش کند البته این امر یکی از اهداف شبهه‌گران و معاندان قرآن است.

یوسفی مقدم از پیگیری پروژه تحقیقاتی بررسی ادعای اقتباس قرآن از مصادر و پاسخ آن خبر داد و افزود: می‌خواهیم به این شبهه پاسخ دهیم که قرآن قابلیت تشکیک ندارد و شبهات معاندان سست و بی پایه است و این موضوع پیگیری می‌شود که از ایمان مردم حراست شود.

وی عنوان کرد: در نظر داریم به شبهات و اشکالاتی که هنوز به آنها پاسخ داده نشده پاسخ دهیم و اگر در مواردی پاسخ داده شده ولی قانع‌کننده نیست مباحث مربوط تکمیل و تقویت می‌شود.

رئیس پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن یادآور شد: این پروژه تحقیقاتی از سال گذشته شروع شده و تا پایان سال تکمیل و برای چاپ ارسال می‌شود.

تكميل پروژه تحقيقاتی پاسخ به ادعای اقتباس قرآن

انتهای پیام/ت




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تكميل پروژه تحقيقاتی پاسخ به ادعای اقتباس قرآن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..