تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راه‌اندازی طرح دادپزشک در شهرستان البرز

ساعت: 12:11 منتشر شده در مورخ: 1396/06/26 شناسه خبر: 1194637

مدیرکل پزشکی قانونی استان قزوین گفت: طرح دادپزشک برای تسهیل در صدور جواز دفن در شهرستان البرز راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  شاخص، بهزاد ولی‌زاده با اشاره به راه‌اندازی طرح دادپزشک اظهار کرد: مرکز ساماندهی صدور جواز دفن دادپزشک برای تسهیل در صدور جواز دفن در شهرستان البرز راه اندازی می‌شود.

مدیرکل پزشکی قانونی استان قزوین ادامه داد: برای اجرای این طرح شهرداری محل مناسب برای استقرار مرکز و شبکه بهداشت و درمان پزشکان علاقمند به همکاری را تامین کند.

این مسوول علمی سازی صدور جواز دفن و کاهش ورودی پرونده ها به مراجع قضایی را از مزایای این طرح عنوان کرد.

ولی زاده، با اشاره به مشکلات مردم در هنگام فوت یکی از بستگان افزود: شهروندان می توانند در مواقع بروز مرگ‌های طبیعی بستگان برای دریافت جواز دفن به مرکز ساماندهی صدور جواز دفن دادپزشک مراجعه کنند.

وی افزود: با هماهنگی سازمان آرامستان‌ها اجساد بلافاصله به سردخانه آرامستان منتقل می شوند و پزشکان آموزش دیده در این مراکز جسد را معاینه و جواز دفن صادر می کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راه‌اندازی طرح دادپزشک در شهرستان البرز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..